تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آغاز واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها از فردا/ بازگشایی سامانه ثبت‌نام واکسن برای متولدین ۱۳۴۰

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که واکسیناسیون افراد 60 سال به بالا از فردا آغاز می‌شود و این افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۰۰۵۴۰
۱۵:۵۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

 واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها از فردا

دیدارنیوز ـ سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام متولدین ۱۳۴۰ و ماقبل آن برای ثبت نام واکسیناسیون کرونا بازگشایی شد. به این ترتیب سنین بالای ۶۰ سال می‌توانند برای انجام واکسیناسیون کرونا، با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت اقدام کنند.

دکتر علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز امروز از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا از فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه خبر داد.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه با احتساب واکسن‌های وارداتی هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد ۶۰ سال با بالا وجود نخواهد داشت، بیان کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است، از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. چون افرادی که ثبت نام کرده‌اند تا ۲۵ تیرماه واکسیناسیون‌شان تمام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی