تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آیا رشته تعمیرات لوازم خانگی می تواند من را به درآمد بالا برساند؟

تعمیرات لوازم خانگی یکی از نیازهای روزمره است. نیازی که اساس یک حرفه مهم است که می‌تواند درآمد بالایی هم داشته باشد. در مطلب زیر به این رشته کاری و آموزش آن پرداخته شده است.

کد خبر: ۱۰۰۴۸۵
۱۳:۰۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۰

آیا رشته تعمیرات لوازم خانگی می تواند من را به درآمد بالا برساند؟

دیدارنیوز: رشته تعمیرات لوازم خانگی یکی از رشته های فنی حرفه ای است که از گذشته به دلیل نقش مهم لوازم خانگی در منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و امروزه نیز با توجه به تنوع لوازم خانگی همچنین افزایش چشمگیر قیمت این لوازم رونق آن بیشتر شده و می توان آینده درخشانی را برای افراد فعال در این رشته متصور شد.

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در تولید لوازم خانگی هستیم و این موضوع کار تعمیرات و عیب یابی لوازم خانگی امروزی را بسیار سخت و تخصصی کرده است. بسیاری از افراد تصور می کنند که می توانند همانند گذشته با مشاهده یک ویدئو آموزشی مهارت لازم در تعمیر یخچال های ساید یا ماشین های ظرفشویی را به دست آورند اما این تصور کاملا اشتباه است و برای اینکه بتوانید با مهارت های این شغل آشنا شوید بایستی در دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی را در یک آموزشگاه فنی حرفه ای عالی سپری کنید و پس از آن به تمرین و تکرار بسیار بپردازید.

اما آیا می توان با یادگیری مهارت های این حرفه به درآمد بالا دست یافت. تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا به با هم به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم.

معرفی رشته و شغل تعمیرات لوازم خانگی

پیش از آنکه به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم بگذارید ابتدا به رشته تعمیرات لوازم خانگی و مهارت های مورد نیاز آن بپردازیم.  تعمیرات لوازم خانگی یکی از رشته های فنی و مهارت محور است شما به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی بایستی با مهارت های گوناگونی آشنا باشید.

به طور مثال بایستی بتوانید انواع مدلهای یخچال ساید، قدیمی، فریزر و دوقلو را تعمیر کنید. یا علاوه بر تعمیر و عیب ماشین ظرفشویی بتوانید انواع مدل های ماشین لباسشویی دوقلو، دیجیتال و غیره را تعمیر کنید.

به طور کلی توانایی تعمیر انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی ،ماکروفر، مایکروویو و سولاردام و بسیاری از دیگر لوازم خانگی در برندهای داخلی و خارجی از دیگر مهارت های مورد نیاز در این حرفه می باشد.

با شرکت در یک دوره تخصصی و عملی تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاهی معتبر در مدت زمانی کوتاه می توانید با مهارت‌های مورد نیاز این رشته آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایید.

آیا رشته تعمیرات لوازم خانگی می تواند من را به درآمد بالا برساند؟

آیا شغل تعمیرات لوازم خانگی می تواند درآمد خوبی داشته باشد؟

بازگردیم به سوال ابتدایی متن و بررسی اینکه آیا این رشته درآمد خوبی دارد یا خیر.  دلایل گوناگونی وجود دارد که نشان از بازار کار و درآمد خوب این رشته فنی می دهند. در ادامه به برخی از این دلایل می پردازیم.

۱. تنوع لوازم خانگی

در گذشته یخچال از مهم ترین لوازم خانگی بود که در تمامی خانه ها و آشپزخانه دیده می شد اما امروزه شاهد افزایش تعداد لوازم خانگی و استفاده از آن در خانه و آشپزخانه ها هستیم. لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر، غذاساز برخی از رایج ترین لوازم خانگی است که امروزه در بیشتر خانه ها دیده می شود.

با افزایش تعداد لوازم خانگی بدون شک نیاز به مراکز خدمت دهی و تعمیرات لوازم خانگی افزایش یافته و این موضوع به خوبی نشان از بازار کار این شغل می دهد.

۲. نقش مهم لوازم خانگی در زندگی روزمره

یکی از دیگر دلایلی که نشان از درآمد خوب تعمیرکاران لوازم خانگی می دهد نقش مهم لوازم خانگی در زندگی امروزی است. تصور یک روز خراب بودن یخچال یا کار نکردن لباسشویی و ظرفشویی و حجم بسیار ظرف و لباس غیر قابل باور است.

با بروز کوچکترین خرابی در لوازم خانگی امروزه افراد در اولین فرصت به دنبال یک تعمیرکار ماهر هستند تا مشکل ایجاد شده را رفع نماید.

۳. قیمت بالای لوازم خانگی

یکی از دیگر دلایلی که به خوبی نشان از بازار کار عالی شغل تعمیرات لوازم خانگی می دهد. افزایش قیمت این لوازم است. در گذشته به هنگام بروز مشکل در این لوازم در بسیاری از مواقع افراد تعویض را به تعمیر ترجیح می دادند اما امروزه اختلاف قیمت تعمیر و تعویض لوازم خانگی بسیار بالا می باشد و تعمیر بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض می باشد.

مواردی که به آن اشاره شد از برخی از دلایلی است که به خوبی نشان از بازار کار و آینده شغلی عالی این حرفه می دهند.

آیا رشته تعمیرات لوازم خانگی می تواند من را به درآمد بالا برساند؟

معرفی آموزشگاه فنی برق

آموزشگاه فنی برق یکی از آموزشگاه های فنی حرفه ای معتبر در کشور است که به صورت تخصصی و در کارگاه های مجهز دوره های گوناگون فنی را برگزار می نماید. شیوه برگزاری دوره ها در این مرکز به صورت عملی بوده و به همین علت سالانه کارآموزان بسیاری در دوره های این مرکز ثبت نام کرده و وارد بازار کار شده اند.

آموزش plc، آموزش تابلو برق، آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش جوشکاری، آموزش مکانیک خودرو برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است.

با توجه کیفیت بالا آموزش در این آموزشگاه همچنین منصفانه بودن هزینه های آموزشی همچنین ارائه مدرک معتبر پس از پایان یافتن دوره آموزشی تقاضا برای ثبت نام در دوره های این مرکز بسیار زیاد می باشد.

در ادامه با برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

 آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیر پکیج یکی از دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در آموزشگاه فنی برق است که همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند. این رشته با توجه به افزایش نصب پکیج های دیواری و کیفیت پایین آب در کشور و مشکلات بسیاری که با گذشت زمان برای این دستگاه گرمایشی رخ می دهد یکی از دوره های بسیار عالی با بازار کار همیشگی است.

در دوره های تعمیرات پکیج آموزشگاه فنی برق صفر تا صد آنچه برای تعمیرات این وسیله نیاز است به شما آموزش داده می شود.

آموزش نصب دوربین های مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته از دیگر دوره های عالی و آینده دار در این آموزشگاه است که به صورت تخصصی به آموزش نصب انواع مدل های دوربین مدار بسته می پردازد. این دوره در این آموزشگاه به صورت عملی برگزار شده و کارآموزان در محیطی شبیه به محیط واقعی کار به تمرین و رفع اشکال پرداخته و با صفر تا صد مفاهیم این رشته آشنا می شوند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق کلاس های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

 

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی