تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رستوران های خوب جزیره کیش کدامند؟

با ما همراه باشید تا برخی از رستوران‌های جذاب و پرطرفدار جزیره کیش را به شما معرفی کنیم.

کد خبر: ۱۰۰۳۳۲
۱۵:۳۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز: در این مطلب به سراغ رستوران‌های جذاب و پر طرفدار جزیره کیش رفته‌ایم و آن‌ها را برای شما معرفی کرده‌ایم.

۱. رستوران هشتگ سی ساید

در ابتدا یکی از بهترین و زیباترین رستوران های جزیره کیش را به شما معرفی می کنیم که دارای اسکله چوبی بوده و شرایطی فراهم آورده که در صورت تمایل می توانید خوراک خود را بر روی اسکه و حین تماشای مناظر شگفت انگیز پیش رو و آبهای فیروزه ای میل کنید. حین صرف خوراک مرغ های دریایی در اطراف تان پرواز می کنند و لذت صرف غذا را دوچندان می کنند.

هشتگ سی ساید دارای سالن سر پوشیده نیز هست و منوی آن بسیار متنوع است . در این رستوران انواع خوراک های اصیل ایرانی و فست فودها به بهترین شکل طب و سرو می شوند و طعم خوش خوراک ها مدت ها در ذهنتان باقی می ماند . پیشنهاد می کنیم حداقل یکبار هم که شده خوراک خود را در این مکان میل کنید و از محیط گرم و دوست داشتنی اش لذت ببرید . در ضمن رستوران هشتگ سی ساید هر شب برنامه های شاد دارد و با موسیقی های گوش نواز از مهمانان پذیرایی می شود.

رستوران رستوران‌های جزیره کیش گردشگری

۲. رستوران کوه نور

پیشنهاد بعدی ما در تور کیش ، صرف خوراک در رستوران بسیار زیبای کوه نور است . و توصیه می کنیم حین اقامت در جزیره کیش حداقل یک وعده غذا را مهمان این رستوران شگفت انگیز باشید تا علاوه بر محیط زیبا و برنامه های موسیقی زنده از طعم خوش خوراک های اصیل ایرانی لذت ببرید . به جرات میتوان گفت کوه نور یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است که احتمالا شما نیز با دیدن فضای بیرونی و داخلی آن شگفت زده خواهید شد.

محوطه بیرونی آن سرسبز بوده  و آبشاری مصنوعی فضا را زیباتر کرده و دور تا دور محوطه داخلی رستوران را سنگ ها و صخره‌ های کوچک و بزرگ در بر گرفته که با نور پردازی های زیبا جلوه آن دو چندان شده است  . همانطور که گفتیم رستوران کوه نور نیز دارای موسیقی زنده است و فضایی آن بسیار گرم و دلچسب است . منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی است که می‌تواند جوابگوی هر سلیقه‌ای باشد . همچنین در طبقه بالایی این رستوران یک کافه وجود دارد که می توانید بهترین نوشیدنی ها را در آن میل کنید . در ادامه باید افزود این رستوران یکی از گران ترین رستوران های جزیره است و اغلب غذاهای آن پرس های بزرگ و دو نفره است.

۳. رستوران توتی فروتی

بنابر اعلام سفر باتو ، رستوران معروف و نسبتا قدیمی توتی فروتی در امتداد ساحل و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است . این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده و با هزار و چهارصد متر مربع وسعت یکی از بزرگترین رستوران های جزیره است . منوی این رستوران غذای متنوعی را شامل  می گردد و انواع خوراک های ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود را میتوان سفارش داد . می توانید خوراک  خود را بر روی پشت بام رستوران میل نموده و لذت خوردن غذا را با تماشای مناظر زیبای اطراف چندین برابر کنید .  داشتن موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی‌های دیگر این رستوران است . همانطور که گفتیم توتی فروتی در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در اطراف آن جاذبه های تفریحی متنوعی به چشم می خورد.

۴. رستوران میرمهنا

رستوران میر مهنا یکی از قدیمی ترین رستوران های جزیره کیش است که بسیار پر طرفدار بوده و با داشتن موسیقی زنده شما را برای ساعت ها سرگرم می کند .  در این رستوران طمع خوب انواع خوراک های ایل ایرانی و خوراک های لذیذ دریایی و کباب ها را خواهید چشید که به بهترین شکل طبخ و سرو می شوند . منوی این رستوران بسیار متنوع بوده اما پیشنهاد ما به شما قلیه ماهی است . رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل قرار دارد و تماشای مناظر زیبای ساحل و آب های مواج لذت صرف خوراک را دو چندان می کند.

این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مشتریان می توانند با خیالی آسوده خودرو خود را پارک و ساعت ها از اجرای موسیقی زنده و طمع خوب غذا لذت ببرند . گفتنی است قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا است، اما ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد.

۵. رستوران فودلند

رستوران فودلند نیز یکی از پر طرفدارترین ها بوده و در امتداد ساحل مرجان قرار دارد . این رستوران بیش از ده سال قدمت داشته و بیش از دو هزار متر مربع وسعت دارد . فود لند از سه سالن مجرا تشکیل شده که هر کدام دارای دکوراسیون خاص هستند . منوی رستوران فود لند بیش از صد نوع غذا و دسر را شامل می شود.

۶. رستوران رویال استار

در یین جاذبه های گردشگری کیش ، این رستوران دارای محیطی شیک و رویایی است و صرف غذا در آن بسیار رمانتیک‌ خواهد بود . رویال استار دارای منوی متنوع بوده و شامل انواع خوراک های ایرانی و بین‌المللی است.

رویال استار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز نموده و هم اکنون در زمره بهترین رستوران های جزیره کیش قرار گرفته است . فضای داخلی آن این رستوران شیک و زیباست و دارای دو فضای سرپوشیده و سرباز است . بایدافزود غذاهای این رستوران تقریبا گران بوده اما دارای کیفیت بالایی هستند.

برچسب ها: گردشگری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی