تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

بستنی چقدر گران می‌شود؟

درحالی‌که خبر افزایش قیمت شیر خام هنوز بر محصولات لبنی ننشسته و قیمت جدید این اقلام هنوز اعلام نشده است، این نگرانی وجود دارد که قیمت‌ها تا کجا بالا خواهد رفت و در ادامه سال چه محصولات دیگری از سبد خرید مردم خداحافظی می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۰۲۳۲
۰۹:۵۲ - ۲۲ تير ۱۴۰۰

بستنی چقدر گران می‌شود؟

دیدارنیوز ـ قیمت بعضی از انواع بستنی در سوپرمارکت‌ها به قدری بالاست که همین امروز هم خانواده‌ها از خرید آنها خودداری می‌کنند و اگر افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت‌ لبنیات به‌دنبال گران شدن شیر خام عملی شود، محصولاتی مثل بستنی و خامه که از پرطرفدارترین لبنیات نزد کودکان هستند، بیشتر و بیشتر از فهرست‌های خرید حذف می‌شوند.

قیمت ۱۰‌ تا ۱۲‌ هزار تومانی بعضی از انواع بستنی در حالی است که شرکت‌های تولید کننده برای خریداران آنها جوایز خودرویی درنظر گرفته‌اند.

سرانه مصرف لبنیات در ۲‌ سال گذشته در کشور به‌شدت کاهش یافته و کارشناسان بارها نسبت به خطراتی که این کاهش متوجه سلامت نسل آینده خواهد کرد، هشدار داده‌اند اما افزایش هزینه‌ تولید قیمت را نه‌فقط در بستنی، بلکه در اقلام واجب‌تری مثل شیر و پنیر و ماست بسیار بالا برده و حالا با تغییرات جدید قیمت از این هم بالاتر خواهد رفت.

هم‌اکنون برای بسیاری از خانواده‌ها بستنی به کالایی لوکس تبدیل شده است و سوپرمارکت‌ها از کاهش نسبی فروش آن در مقایسه با سال‌های قبل می‌گویند. این درحالی است که بستنی جزو اقلام لبنی حمایتی محسوب نمی‌شود و کارخانه‌ها در تعیین قیمت این محصول آزادانه عمل می‌کنند.

بستنی چقدر گران می‌شود؟

منبع: همشهری
برچسب ها: قیمت لبنیات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی