تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

ویروس کرونا مبارزه با گرسنگی را در جهان دچار مشکل کرده است

با وجود آنکه سازمان ملل متحد سال ۲۰۳۰ را سال ریشه‌کنی گرسنگی نام‌گذاری کرده است، شیوع ویروس کرونا و عالمگیر شدن آن باعث تشدید گرسنگی در جهان شده و برنامه‌های این سازمان را دچار چالش کرده است.

کد خبر: ۱۰۰۱۵۷
۱۴:۳۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

ویروس کرونا و مبارزه با گرسنگی در جهان

دیدارنیوز ـ شیوع ویروس کرونا برنامه‌های سازمان ملل متحد برای مبارزه با گرسنگی را در سطح جهان دچار مشکل کرده است.

روزنامه سعودی الاقتصادیه در گزارشی در این باره نوشت: با وجود آنکه سازمان ملل متحد سال ۲۰۳۰ را سال ریشه‌کنی گرسنگی نام‌گذاری کرده است، شیوع ویروس کرونا و عالمگیر شدن آن باعث تشدید گرسنگی در جهان شده و برنامه‌های این سازمان را دچار چالش کرده است.

سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در گزارشی آورد: گرچه بخش کشاورزی نسبت به سایر بخش‌های اقتصادی تاب‌پذیری بیشتری در مقابل تبعات شیوع ویروس کرونا از خود نشان داده، اما کاهش درآمد و تورم در قیمت‌ها بر میزان مصرف غذا تاثیر مستقیم گذاشته و دستیابی بسیاری را به غذای سالم مشکل کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی