این چه طالعی برای سینمای ایران است که بهار ما با مرگ شروع می‌شود؟

آخرین سکانس داوودنژاد در خانه سینما؛ «با رضا مصائب ما شیرین بود»

مراسم تشییع رضا داوودنژاد، بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۹ صبح شنبه، ۱۸ فروردین در خانه سینما آغاز شد که در این مراسم، مونا داوودنژاد با یادی از او گفت: با رضا مصائب ما شیرین بود حتی قبل از مصائب شیرین.
پس از ترک آفریقا

انسان‌های اولیه تا ده‌ها هزار سال در فلات ایران سکونت کردند

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد انسان‌های اولیه پس از مهاجرت به خارج از آفریقا مدت‌ها در فلات ایران زندگی می‌کردند. بااین‌حال همه‌ پژوهشگران با یافته‌های جدید موافق نیستند و می‌گویند به شواهد بیشتری نیاز است.
باید همزمان خیلی شاکر و متشکر باشیم
افاضات اضافه

باید همزمان خیلی شاکر و متشکر باشیم

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به دکتر ابراهیم و نشستن او بین عوام توجه کرده و گفته بابت این سختی‌ها باید همزمان خیلی شاکر و متشکر باشیم.

در ۱۳ فروردین این فیلم‌ها را تماشا کنید

امروز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن‌های «ضد»، «دریاچه بایکال»، «اخت الرضا»، «طعم آفتاب»، «تنها»، «گذرگاه»، «ملک سلیمان»، «مرد کوچک»، «مرد منطق»، «اژد‌های پدرم»، «تقویم ماه می»، «ناکجا» و «مرد بارانی» روی آنتن می‌روند.
پرچم سه‌رنگ نماد هویت ایرانیان است

ضرغامی: جمهوری اسلامی آمده که بماند

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌گوید که پرچم سه‌رنگ و زیبای ایران، نماد هویت ایرانیان است و تمام اقوام و ادیان مختلف در کشور ذیل این پرچم زندگی می‌کنند. او گفت: جمهوری اسلامی آمده که بماند. جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی نیست؛ بلکه یک فکر و یک مرام است.
۴