فیلمی از «سعید راد» روی آنتن می‌رود
پخش فیلم «ساعت به وقت صفر» از شبکه نمایش

فیلمی از «سعید راد» روی آنتن می‌رود

در پی درگذشت سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، شبکه نمایش یاد این هنرمند را با پخش فیلم «ساعت به وقت صفر» گرامی می‌دارد.

زمان خاکسپاری سعید راد اعلام شد

مراسم بدرقه پیکر سعید راد، بازیگر سینمای ایران روز چهارشنبه ۴ مردادماه از ساعت ۹:۳۰ صبح در ساختمان شماره ۲ خانه سینما (خیابان وصال جنوبی، نبش کوچه شفیعی) برگزار می‌شود.

«گل یا پوچ» با مهران مدیری!

«گل یا پوچ» با اجرای مهران مدیری در قالب یک بازی، قرار است میزبان چهره‎‌های مختلف شود، چهره‌هایی که این بازی نام‌آشنا را با شمائل تازه‌ای برای مخاطبان اجرا می‌کنند.
«پانته‌آ بهرام» ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد
مشکلات هنرمندان منتقد در دولت سیزدهم ادامه دارد

«پانته‌آ بهرام» ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار متنی متفاوت و انتقادی در اینستاگرام از ممنوع الفعالیتی و ممنوع التدریسی خود در زمینه بازیگری خبر داد.

آخرین وضعیت سلامتی سعید راد

نگاه راد، دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است که سعید راد در بستر بیماری است، گفت: هم اکنون ایشان تحت نظر پزشک در یکی از کیلینک‌های تهران در حال درمان است، اما مدت دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است.

در گرمای تابستان چای بنوشیم؟

محققان می‌گویند در روز‌های گرم تابستان برای پایین آوردن دمای بدن، به جای نوشیدن یک لیوان آب خنک بهترین راه نوشیدن یک فنجان چای داغ است.

فیلمساز ایرانی، داور جشنواره ونیز شد

علی عسگری، فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران بخش افق‌های جشنواره ونیز انتخاب شد. هشتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز، از ۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) برگزار می‌شود.