ویدئو/ لحظه زلزله ۵.۹ ریشتری در چین

ویدئو/ لحظه زلزله ۵.۹ ریشتری در چین

زمین لرزه ای به قدرت ۵.۹ در مقیاس ریشتر روز شنبه منطقه موجیانگ واقع در استان «یون‌نان» چین را تکان داد. ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته شدت این زمین لرزه و فرار ساکنان منطقه را از مکان های بسته و اماکن عمومی به تصویر کشیده است.
ویدئو/ مراسم نمادین عقد زوج لرستانی و اعطای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان

ویدئو/ مراسم نمادین عقد زوج لرستانی و اعطای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان

 مراسم نمادین عقد زوج لرستانی و اعطای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان، به همت سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنجشنبه در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان خیریه آبشار عاطفه ها و استاندار لرستان، ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی اعطا شد.در این مراسم مراسم نمادین عقد یک زوج نیز برگزار شد .
ویدیو /  آنچه باید درباره رییس «گروه اقدام ایران» بدانید

ویدیو / آنچه باید درباره رییس «گروه اقدام ایران» بدانید

هفته گذشته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، از ایجاد « گروه اقدام ایران» برای هماهنگ سازی سیاست آمریکا علیه ایران در پی خروج آمریکا از برجام خبر داد.برایان هوک از سوی پومئو به عنوان رئیس گروه اقدام ایران انتخاب شد. اما هوک کیست و سوابق او و نیز مواضعش در خصوص ایران چگونه است؟
ویدئو /  سخنان رحیم‌پور ازغدی که اعتراض مراجع را برانگیخت

ویدئو / سخنان رحیم‌پور ازغدی که اعتراض مراجع را برانگیخت

روز پنجشنبه ۲۵ مرداد عده‌ای در مدرسه فیضیه قم تجمع کردند و پلاکارد به دست، هجمه‎های زیادی را علیه دولت انجام دادند، اما سخنران مراسم نیز در نقد به حوزه کم نگذاشت. حسن رحیم پور ازغدی در این تجمع سخنانی گفت که واکنش مراجع را هم در پی داشت.  
ویدئو / آخرین بازماندۀ «داوود خانه»

ویدئو / آخرین بازماندۀ «داوود خانه»

خشکسالی، بیکاری، نبود امکانات و در کنار آن شاید جذابیت‌های زندگی شهری، از جمله اصلی‌ترین دلایل مهاجرت روستاییان به شهرهاست. یکی از مناطقی که در سال‌های اخیر با پدیده مهاجرت از روستا به شهر مواجه شده، خلخال در استان اردبیل است. به دلیل کوهستانی بودن منطقه، هنوز بسیاری از مسیرهای رفت‌وآمد روستاییان، خاکی یا صعب‌العبور است. روستای «داوود خانه» در بخش مرکزی خلخال، تنها یک نمونه از این روستاهاست که «رمضانعلی پاوندی» به همراه همسرش «قمر اسماعیلی» با همه مشکلات ترجیح داده‌اند در آن بمانند.
۳