قیمت خودروی تارا در بازار؛ ۴۰۰ تا ۸۹۰ میلیون تومان؟!

قیمت خودروی تارا دنده دستی در بازار آزاد حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت کارخانه خودرو تارا ۲۹۰ میلیون تومان است. اما قیمت بازار آزاد تارا دنده‌ای متفاوت است. از ۸۹۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان!

میزان سوددهی بورس تا پایان سال جاری چقدر است؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات بورس تا پایان شهریور ماه همراه با نوسان خواهد بود، اما طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود بازار سرمایه در ۶ ماه دوم سال بیشترین بازدهی را نسبت به سایر بازار‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

قیمت میوه در میادین تره‌بار

مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به ادامه روند نزولی قیمت هویج گفت: هم اکنون قیمت این صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار به کیلویی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان رسیده است.

صاحب یک مؤسسه غیرمجاز۱۲هزارمیلیارد تومان جمع کرد

ولی الله سیف، رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به ساماندهی مؤسسات اعتباری غیرمجاز درزمان ریاست خود دربانک مرکزی گفت: صاحب یکی از این مؤسسات بدون داشتن دیپلم ۱۲هزار میلیارد تومان منابع از مردم جمع‌آوری کرد.

فرایند رجیستری حذف نمی‌شود

محمدرضا عالیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از اصلاح فرایند‌های رجیستری منطبق بر شرایط خبر داد.

افزایش قیمت جهانی طلا

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، دوشنبه به بالاترین سطح در ٣ و نیم هفته اخیر رسید در حالی که در سخنان جمعه شب رئیس بانک مرکزی آمریکا خبری از افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره نبود.
۴