نماد صنعت آذربایجان را از مرگ تدریجی نجات دهید
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

نماد صنعت آذربایجان را از مرگ تدریجی نجات دهید

آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال نامه و درخواست از وزیر اقتصاد برای خروج ماشین سازی از لیست واگذاری، گفت: شرکت ماشین سازی به عنوان نماد صنعت آذربایجان بوده و باید از مرگ تدریجی نجات یابد.
جزییات فوت «آیلار حقی»/ پلیس: ۳ نفر دستگیر شدند

جزییات فوت «آیلار حقی»/ پلیس: ۳ نفر دستگیر شدند

ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی پس از فوت آیلار حقی دختر جوان تبریزی در حادثه سقوط او در محل گود‌برداری جنب برج شهران تبریز، گفت: تا این لحظه ۳ نفر از مرتبطین در این حادثه شناسایی و دستگیر، و تحقیقات پلیسی در حال انجام است. با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی از یک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.
شایسته سالاری؛ حلقه مفقوده توسعه استان آذربایجان شرقی

شایسته سالاری؛ حلقه مفقوده توسعه استان آذربایجان شرقی

جواد نیکبخت فعال مدنی استان آذربایجان شرقی در یادداشتی که برای دیدار ارسال کرد نوشت: هنر برخی مسئولان پوشاندن مشکلات و وارونه سازی شرایط واسپاری دلایل معضلات و ناله از ندیدن خدمات مشعشع آن‌ها توسط جامعه است و هیچ اهل فکری و برنامه‌ای را برنمی‌تابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز: آمار‌های ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی هشداردهنده است/ با محدودیت دستگاه‌های پی سی آر روبرو هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمار‌های افزایشی ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی را هشدار دهنده خواند و گفت: شهرستان‌های اهر، تبریز، چاراویماق، بناب، مراغه، هریس، هشترود، شبستر، آذرشهر، میانه، عجب شیر، سراب، جلفا و هوراند به ترتیب دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا هستند.
معاون آموزش و پرورش استان خبرداد:

عودت مبالغ اضافی سرویس‌های مدارس به اولیا / انتقال مبالغ به سال تحصیلی آینده با رضایت کتبی والدین

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هزینه سرویس مدارس استان تا ۱۵ اسفند محاسبه و با شرکت‌ها تسویه می‌شود و مبلغ اضافی به اولیا عودت داده خواهد شد.

ثبت شناسنامه درخت در تبریز به نام شهروندان

قائم مقام شهردار از آغاز کاشت یک سوم از طرح یک میلیون نهال در اوایل اردیبهشت با دستور شهردار تبریز خبر داد و گفت: شهروندان علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در سایت سازمان و اخذ شناسنامه درختان به نام خود، عهده‌دار نگهداری و رسیدگی به نهال‌های کاشته شده باشند.
۵