تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

وعده واکسیناسیون ۵۰۰ هزارتایی وزیر محقق نشد؟!/ سنگ بزرگ نمکی

روز جمعه وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون سراسری در کشور خبر داده بود و انتشار آمار تعداد افراد واکسینه شده انتقاداتی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

کد خبر: ۹۹۸۳۲
۱۶:۳۶ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

وعده واکسیناسیون ۵۰۰ هزارتایی وزیر محقق نشد

دیدارنیوز ـ سعید نمکی روز جمعه ۱۸ تیر در ارومیه گفته بود از فردا با قدرت واکسیناسیون افراد آغاز می‌شود و بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دوز در روز تزریق می‌شود.

با این حال انتشار آمار واکسیناسیون روز شنبه نشان می‌داد که کمتر از ۷۰ هزار دوز واکسن تزریق شده و همین مسئله باعث شد برخی رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی از خلف وعده وزیر سخن بگویند این در حالی است که از ابتدای اعلام آمار‌ها روند کار وزارت بهداشت به این شکل بوده که هر روز امار فوتی، ابتلا و واکسیناسیون روز قبل اطلاع رسانی شده است بنابراین آمار میزان واکسیناسیون روز شنبه یک روز بعد منتشر خواهد شد بنابراین برای مشخص شدن میزان پایبندی وزیر بهداشت به وعده واکسیناسیون روزانه ۵۰۰ هزار دوز باید تا حدود ساعت ۱۴ روز یکشنبه صبر کنیم.

البته امروز حدود ۵۰۰ هزار دوز واکسن وارد کشور شده و به گفته کیانوش جهانپور در روز‌های اینده قرار است ۳ میلیون دوز دیگر واکسن از ایتالیا، کره و نروژ وارد کشور شود که با اضافه شدن میزان واکسن‌های تولید شده در داخل می‌توان از بهبود وضعیت واکسن در روز‌های پیش رو سخن گفت هرچند کماکان وزیر بهداشت وعده بزرگی داده، چون اگر واکسیناسیون بر اساس ادعای او بخواهد پیش برود باید تا پایان شهریور ۲۵ میلیون نفر واکسینه شده باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی