تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

۳ مدل پرفروش یونیت‌های زیگر

مطلب حاضر به معرفی سه مدل از پرفروش‌ترین یونیت‌های زیگر اختصاص دارد. امکانات مختلف و مشخصات هر یک از این یوینت‌ها در ادامه آمده است.

کد خبر: ۹۹۷۸۸
۱۴:۳۹ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز: یونیت دندانپزشکی یکی از تجهیزات مهمی است که در هر مطب دندانپزشکی وجود دارد. این دستگاه تمامی ابزار‌های مورد نیاز دندانپزشک را در خود جای داده است تا در هنگام کار، نیازی به جا به جایی پزشک نباشد. از این رو قیمت یونیت دندانپزشکی با توجه به ابزار‌هایی که در خود دارد، متفاوت است. برند‌ها و کشور‌های متعددی اقدام به تولید انواع یونیت دندانپزشکی نموده اند، که هر کدام از کیفیت و قیمت مختلفی برخوردار هستند. چین یکی از کشور‌هایی است که با تولید یونیت دندانپزشکی زیگر، توانسته است سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد. در این مقاله به معرفی ۳ مدل یونیت دندانپزشکی زیگر می‌پردازیم. هر سه مدل یونیت زیگر در سایت دنت لند موجود است و پزشکان می‌توانند با مراجعه به سایت، تمامی مدل‌ها را مشاهده و انتخاب مناسب را داشته باشند.

۳ مدل پرفروش یونیت‌های زیگر

یونیت دندانپزشکی زیگر V۱۰۰۰

موتور یونیت

اولین و مهمترین چیزی که در هر یونیت دندانپزشکی می‌بایست به آن توجه شود، موتور یونیت می‌باشد. موتور یونیت زیگر V۱۰۰۰ به صورت ۲۴ ولت می‌باشد و قدرت کافی برای جا به جایی یونیت صندلی را دارد. به طور کلی یونیته ایی که ۲۴ ولت هستند از طول عمر بالایی برخوردار هستند و صدای کمتری در هنگام کار تولید می‌کنند.

تابلت

مورد دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است، تابلت یونیت می‌باشد. یونیت زیگر V۱۰۰۰ دارای ۴ شلنگ می‌باشد که در دو مدل شلنگ از بالا و پایین تولید می‌شود. همان طور که می‌دانید مدل شلنگ از بالا انتخاب بهتری می‌باشد. زیرا امکان افتادن و خرابی اینسترومنت را کاهش می‌دهد.

حافظه یونیت

یونیت زیگر V۱۰۰۰ دارای ۵ حافظه می‌باشد که می‌توان برنامه‌های مختلف را به آن اضافه نمود و هر باز نیاز به تنظیم دوباره دستکاه نمی‌باشد.

جنس بدنه

بدنه‌ این یونیت از ABS فشرده ساخته شده است و می‌تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد. از این رو طول عمر این یونیت بالا می‌باشد.

قیمت یونیت زیگر V۱۰۰۰

قیمت یونیت زیگر یکی از فاکتور‌هایی است که پزشکان به آن توجه ویژه‌ای دارند. مدل‌های مختلف یونیت زیگر با توجه به امکانات خوبی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. امکان خرید اقساطی این یونیت در سایت دنت لند فراهم شده است. برای دریافت قیمت یونیت زیگر v۱۰۰۰ به سایت دنت لند مراجعه نمایید.

سایر ویژگی‌های یونیت زیگر V۱۰۰۰

  • نوع اتصال یونیت زیگر V۱۰۰۰، از نوع اتصال یه یونیت است.
  • این یونیت دارای ۲ چراغ LED می‌باشد که دارای نور زرد و سفید هستند.
  • این دستگاه فاقد دسته نگهدارنده می‌باشد.
  • پدال این دستگاهامکان کنترل صندلی و چراغ را فراهم می‌کند.
  • یونیت زیگر V۱۰۰۰ مجهز به سینی ابزار و قفل نگهدارنده می‌باشد.
  • این یونیت دارای مخزن آب اضطراری و سیستم برگشت بزاق نیز می‌باشد.

۳ مدل پرفروش یونیت‌های زیگر

جهت مشاهده مشخصات تمامی مدل‌های یونیت زیگر می‌توانید به سایت اصلی این شرکت مراجعه و مشخصات هر یک را مشاهده نمایید.

یونیت دندانپزشکی زیگر U۱۰۰

یونیت زیگر U۱۰۰ نیز همانند مدل قبلی یکی از یونیت‌های تولید شده توسط کمپانی زیگر و ساخت کشور چین است. این یونیت دارای شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با یونیت قبلی می‌باشدکه در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

  • موتور: موتور این یونیت از نوع ۲۲۰ ولت می‌باشد و از این نظر با یونیت زیگر V۱۰۰۰ دارای تفاوت است.
  • تابلت: تابلت یونیت زیگر U۱۰۰ از نوع ۵ شلنگه می‌باشد و می‌تواند امکانات بیشتری را در اختیاز دندانپزشکی قرار دهد. در مدل قبلی ۴ شلنگ در دستگاه تعبیه شده بود.
  • نوع اتصال: اتصال این دستگاه همانند مدل قبلی، از نوع اتصال به یونیت می‌باشد
  • حافظه: در این یونیت زیگر ۲ حافظه تعبیه شده است تا تعدادی برنامه در آن ذخیره شود. در مدل قبلی ۵ حافظه تعبیه شده بود که برنامه‌های بیشتری را می‌تواند در خود جای دهد.پ
  • جنس بدنه: برخلاف مدل قبلی، بدنه‌ی یونیت زیگر U۱۰۰ از جنس فلز می‌باشد و از دوام بالایی برخوردار است.
  • چراغ: در این یونیت می‌توان ۶ عدد چراغ LED نصب نمود. در واقع ۴ چراغ از مدل قبلی بیشتر دارد.
  • دسته نگهدارنده: این یونیت در سمت راست یونیت دارای دسته‌ی نگهدارنده می‌باشد. در صورتی که در مدل قبلی دسته نگهدارنده تعبیه نشده است.
  • قفل بازو: نوع قفل باز در این یونیت اینسترومنت می‌باشد. در مدل قبلی قفل بازو وجود ندارد.

قیمت یونیت زیگر U۱۰۰ نسبت به یونیت زیگر V۱۰۰۰ کمی بیشتر است و این به دلیل چند ویژگی کوچکی است که در یونیت زیگر U۱۰۰ تعبیه شده است. جهت خرید یونیت یونیت زیگر U۱۰۰ می‌توانید به سایت دنت لند مراجعه نمایید.

۳ مدل پرفروش یونیت‌های زیگر

یونیت دندانپزشکی زیگر S۳۰

یونیت زیگر S۳۰ نیز همانند دو مدل قبلی از یونیت‌های پر فروش کمپانی زیگر می‌باشد. این یونیت دارای شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با مدل قبلی می‌باشد. در ادامه به معرفی ویژگی‌های یونیت زیگر S۳۰ می‌پردازیم.

  • موتور: موتور یونیت زیگر S۳۰ از نوع ۲۴۰ ولت می‌باشد و همانند مدل یونیت زیگر وی هزار می‌باشد.
  • تابلت: همانند مدل U۱۰۰ این یونیت نیز از تابلت ۵ شلنگ برخوردار است.
  • نوع اتصال: برخلاف هر دو مدل قبلی، این یونیت از نوع اتصال به زمین است.
  • حافظه: این یونیت دارای ۳ حافظه می‌باشد که نسبت به مدل U۱۰۰ بیشتر و از مدل V۱۰۰۰ متر است.
  • جنس بدنه: بدنه‌ی این دستگاه همانند مدل قبلی از جنس فلز می‌باشد.
  • چراغ: همانند مدل قبلی این یونیت نیز از ۶ چراغ پشتیبانی می‌کند.
  • دسته نگهدارنده: این دستگاه نیز دارای دسته‌ی نگهدارنده در سمت راست خود می‌باشد.

سخن آخر

در هر سه مدل تفاوت‌ها و شباهت‌هایی وجود دارد. این موارد باعث اختلاف قیمت یونیت‌های زیگر با یکدیگر شده است. یونیت زیگر V۱۰۰۰ نسبت به هر دو مدل قبلی از قیمت کمتری برخوردار است و یونیت زیگر S۳۰ از سایر مدل‌ها گران‌تر است. دندانپزشکان می‌توانند با توجه به بودجه و امکانات مورد نیاز خود یکی از این یونیت‌های دندانپزشکی چینی را انتخاب نمایندو برای دریافت مشاوره و لیست قیمت یونیت دندانپزشکی می‌توانید به سایت تجهیزات دندانپزشکی دنت لند DentLand.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی