تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد

دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور از آغاز ثبت‌نام این آزمون از امروز خبر داد.

کد خبر: ۹۹۷۴۳
۱۲:۲۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

دیدارنیوز ـ محمد حسین قمری دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی اظهار کرد: از امروز (شنبه ۱۹ تیر) ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد و تا ۲ مرداد ادامه دارد.

قمری در ادامه با بیان اینکه این آزمون به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون استخدامی بخش خصوصی سال ۱۴۰۰ در شهریور برگزار خواهد شد و پس از آن فرآیند مصاحبه با شرکت‌ها آغاز می‌شود.

دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی توضیح داد: داوطلبان می‌توانند بر اساس مهارت‌ها و شایستگی‌هایشان، شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند، همچنین شرکت‌های مطرح و مرتبط و استان‌های متقاضی شغل خود را ببینند.

به گفته این مسئول، در پنجمین آزمون استخدامی بخش خصوصی، بیش از ۴۳۰۰ سازمان و شرکت دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی موردنیاز خود برای ۲۳۰۰۰ موقعیت شغلی در سراسر کشور از طریق آزمون خواهند کرد.

او گفت: داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این آزمون که در ۹ دسته شغلی و ۲۲۱ عنوان برگزار می‌شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از ۴۳۰۰ سازمان و شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

قمری بیان کرد: این آزمون همانند ادوار گذشته در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن به صورت اینترنتی شامل آزمون‌های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی آنلاین به سوالات چندگزینه‌ای است و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه با شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی اضافه کرد: داوطلبان باید برای ثبت نام به سایت آزمون به نشانی www.inre. ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی