تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

ارتش برای کمک به درمان کرونا وارد بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: کادر درمان ارتش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از همان لحظات اولیه ورود کار اجرایی، خدماتی و درمانی را شروع کرده اند.

کد خبر: ۹۹۵۶۲
۱۱:۱۲ - ۱۷ تير ۱۴۰۰

ارتش برای کمک به درمان کرونا وارد بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان شد

دیدارنیوز ـ علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: واکسیناسیون یکی از برنامه‌های محوری امروز است و براساس قولی که وزارت بهداشت و درمان داده واکسیناسیون بالای ۵۰ ساله‌ها در سیستان و بلوچستان نسبت به کل کشور تسریع می‌شود.

وی افزود: دیروز دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سیستان حضور داشتند و از مجموعه بیمارستان‌های این منطقه و شهر زاهدان بازدید داشتند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مباحث کار در حوزه بیمارستانی و تجهیزات مورد نیازی که لازم است را بررسی کردند قطعا این سفر منشا خیر و برکت برای استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این چند روز اخیر مردم، اصناف و بازاریان همراهی کامل را داشته که با تداوم این همراهی‌ها و رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی حجم بیماران سرپایی و انتشار ویروس کرونا کاهش پیدا خواهد کرد.

شهرکی خاطرنشان کرد:عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: امیدواریم با کاهش ارتباطات میان مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان خیلی زود به شرایط ایمنی از جهت همه‌گیری این ویروس خطرناک و سلامتی مردم دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی