تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ ولادیمیر پوتین: رئیسی دوست واقعی روسیه بود
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ ولادیمیر پوتین: رئیسی دوست واقعی روسیه بود

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

ایران چهارمین تولیدکننده کیوی جهان است

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: ایران مقام چهارم تولید کیوی را در جهان دارد و تولید این میوه از نظر صادرات، ارزآوری و سود اقتصادی برای کشاورزان مهم است.

کد خبر: ۹۹۵۰۸
۱۵:۴۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

ایران چهارمین تولیدکننده کیوی جهان

دیدارنیوز ـ به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز بازرگان در بازدید از ایستگاه تحقیقات کشاورزی آستارا افزود: ایران مقام چهارم تولید کیوی را در جهان دارد و تولید این میوه از نظر صادرات، ارزآوری و سود اقتصادی برای کشاورزان مهم است.

وی اضافه کرد: نباید اراضی مولد، از چرخه تولید خارج شود و باید با حمایت از کشاورزان برای تولید کیوی از تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلوگیری شود و خوشبختانه با استقبال کشاورزان و بهره وری خوب آب، باغات کیوی در گیلان در حال توسعه است.

بازرگان با اشاره به نقش سازنده مراکز تخصصی تحقیقات کشاورزی بر توسعه و بهره وری این بخش، گفت: ۲۰ مؤسسه تخصصی تحقیقاتی، ۳۴ مرکز تحقیقات استانی و ۳۷۴ ایستگاه تحقیقات کشاورزی در کشور فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۰۹ ایستگاه تحقیقات کشاورزی آستارا فعال شده و با توجه به محدودیت‌های اعتباری، نیازمند توجه بیشتر است و در بازدید اخیر معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و در بازدید امروز برای توسعه این ایستگاه برنامه ریزی شد.

برچسب ها: اقتصاد ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی