تیتر امروز

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
عصر ابراهیم تمام شد
افاضات اضافه

عصر ابراهیم تمام شد

در هفته‌ای که گذشت یک حادثه کشور را تحت تاثیر قرار داد و عوام‌الملک از حالا تا اطلاع ثانوی می‌خواهد خاطرات روزانه‌اش را در دفترچه‌ای بنویسد که قرار است تا بعد از مرگش مخفی بماند.
مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای سانحه ورزقان برگزار شد

مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان

مقدمات راه‌اندازی سه بیمارستان تنفسی سیار ارتش در حال انجام است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: مقدمات راه‌اندازی سه بیمارستان تخصصی تنفسی سیار ۱۰۰ تختخوابی از سوی نیروی زمینی ارتش در سه منطقه سیستان، زاهدان و خاش در حال انجام است.

کد خبر: ۹۹۴۴۹
۱۲:۱۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

مقدمات راه‌اندازی سه بیمارستان تنفسی سیار ارتش

دیدارنیوز ـ علیرضا شهرکی اظهارداشت: امروز تیم درمانی نیروی زمینی ارتش وارد زاهدان می‌شود و عملا راه‌اندازی بیمارستان سیار در زاهدان طی ۴۸ ساعت آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تثبیت شده، ولی قطعی نیست، زیرا رفتار و جهش این ویروس متفاوت خواهد بود افزود: همچنان رنگ‌بندی قرمز در استان وجود دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همچنان ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات ۲۲ تا سه شب برقرار است تصریح کرد: مردم نیز سعی کرده در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمام پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک و دستکش را رعایت کنند.

وی بیان کرد: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحد‌های نظارتی هم خواهد شد.

شهرکی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاهش ارتباطات میان مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان خیلی زود به شرایط ایمنی از جهت همه‌گیری این ویروس خطرناک و سلامتی مردم دست پیدا کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی