تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرمانده میدان دولت رئیسی کیست؟

بر اساس گمانه زنی‌ها و شنیده‌های غیر رسمی، دکتر علی زاکانی که سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس و ریاست مرکز پژوهش‌ها را دارد، فرماندهی میدان دولت جدید را در حوزه معاون اولی به دست خواهد گرفت.

کد خبر: ۹۹۳۱۷
۱۳:۵۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

فرمانده میدان دولت رئیسی کیست؟

دیدارنیوز ـ  بر اساس گمانه زنی‌ها و شنیده‌های غیر رسمی، دکتر علی زاکانی که سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس و ریاست مرکز پژوهش‌ها را دارد، فرماندهی میدان دولت جدید را در حوزه معاون اولی به دست خواهد گرفت.

بسیاری بر این عقیده هستند که شکست حلقه‌های نفوذ و فساد اقتصادی، نیاز به راهکار قانونی و اشراف بر ابعاد مختلف مفاسد اقتصادی دارد. زاکانی که سال‌ها مسئول بسیج دانشجویی بوده، دارای شبکه نخبگانی در تمامی استان‌ها و شهر‌های مختلف در سطوح متفاوت است.

زاکانی چه در رقابت‌های انتخاباتی و جه قبل از آن نشان داده که سر خط‌های مفاسد بزرگ را شناسایی و بی محابا افشاگری و برخورد می‌کند. رد صلاحیت تاجگردون، افشاگری برادران نجفی، افشای مفاسد طبری و ده‌ها مورد پیگیری و شناسایی و افشاگری و برخورد مسئولانه، کارنامه قوی و محکمی برای او ساخته است و از آنجا که آیت الله رئیسی با دقت و وسواس خاصی مدیران خود را انتخاب می‌کند، فارغ از صحنه پردازی عده‌ای که بیش از حد احساس تکلیف و خدمت میکنند!، به نظر میرسد زاکانی حداقل برای دوره اول ریاست جمهوری، به عنوان معاون اول ایفای نقش کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
2
از کی تا حالا برای آدمی مثل زاکانی رپورتاژ آگهی میرید؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
قشنگ معلومه که این خبر را خود زاکانی بهتون داده تا خودشو به رییسی نشون بده وگرنه این ادم بی تربیت کجا و معاون اولی کجا؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی