تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

دستگیری ۷۳۶ سارق و ۳۸ محکوم فراری در پایتخت/ متلاشی شدن ۷۲ باند سرقت

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح رعد (برخورد با مجرمین) گفت: در این طرح ۷۳۶ نفر از سارقان بازداشت شدند.

کد خبر: ۹۹۳۱۶
۱۳:۵۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

متلاشی شدن ۷۲ باند سرقت

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: امروز دو طرح عملیاتی ویژه همکاران پر تلاش در پلیس پیشگیری و آگاهی داشته‌ایم.

وی افزود: رویکرد طرح رعد برخورد با مجرمین حوزه هر کلانتری است و فرقی نمی‌کند که چه نوع جرمی داشته باشند؛ سارق خودرو یا موتور، مزاحم محله، فروش مواد مخدر و ... باشند.

سردار رحیمی اظهار کرد: در این طرح ۷۳۶ نفر از سارقان و مال‌خران را دستگیر کردیم که به صورت باندی کار می‌کردند و در قالب ۴۵ باند اقدام به سرقت می‌کردند.

وی عنوان کرد: ۴۳۸۴ فقره اموال سرقتی در چهل و ششمین طرح رعد کشف شد. همچنین ۱۳۴ دستگاه خودرو سرقتی توقیف و ۷۰۲ پرونده سرقت تشکیل شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۳۸ نفر از محکومان فراری در این طرح دستگیر شده‌اند، تصریح کرد:۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و هفت قبضه سلاح جنگی در این طرح کشف شده است.

سردار رحیمی اضافه کرد: در این طرح ۴۰۵ عدد فشنگ و ۵۱ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد تومان کشف شد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح رعد در تهران بزرگ ۷۲ باند که تا این لحظه به ۲ هزار و ۵۳۷ سرقت اعتراف کرده‌اند، دستگیر شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: طرح‌های امنیت آرامش با جدیت توسط پلیس تهران بزرگ برای ارتقای امنیت پایتخت اجرا خواهد شد و با مجرمین برخورد قاطعانه خواهیم داشت. مجرمان باید بدانند در صورت ارتکاب جرم، ترس زیادی را ایجاد کردند و باید هزینه آن را بپردازند.

منبع: مهر
برچسب ها: سرقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی