تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مینو محرز: واکسیناسیون کند انجام می‌شود و مردم کلافه شده‌اند/ نگرانی از واکسن زدن مردم در ارمنستان

مجری طرح کارآزمایی بالینی واکسن برکت درباره کارآیی این واکسن در برابر انواع جهش‌یافته ویروس کرونا توضیح داد.

کد خبر: ۹۹۳۱۰
۱۳:۴۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

مینو محرز واکسیناسیون کند و مردم کلافه

دیدارنیوز ـ دکتر مینو محرز متخصص بیماری‌های عفونی و مجری طرح کارآزمایی بالینی واکسن برکت در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه مثبت سلامت اظهار کرد: کارآزمایی بالینی مراحل اول، دوم و سوم واکسن برکت را طی کرده‌ایم.

وی افزود: در واکسن برکت توانستیم هر سه مرحله را با رعایت ضوابط بین‌المللی و حتی بیشتر از آن انجام دهیم و آخرین تزریق مرحله سوم را سپری کردیم که بتوانیم مقاله به مجلات خارجی ارائه دهیم و مجوز‌های بین‌المللی را هم دریافت کنیم.

این متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه خیلی از همکارانمان می‌گویند که چرا مقاله‌ای درباره واکسن برکت ارائه نداده ایم، ادامه داد: باید بگوییم که مقاله برای مجامع و مراکز بین‌المللی ارائه می‌شود. برای استفاده در داخل، تمام داده‌ها به وزارت بهداشت ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این واکسن به وزارت بهداشت تحویل داده شده و باید وزارت بهداشت برای واکسیناسیون تصمیم بگیرد، گفت: زیرساخت‌ها برای تزریق واکسن در ایران بی نظیر است، اما باید سرعت واکسیناسیون در ایران بالا برود.

محرز تاکید کرد: واکسن برکت روی جهش‌های بتا و آلفا موثر است، اما هنوز در خصوص نوع دلتا نتوانسته‌ایم به نتیجه‌ای برسیم.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون در کشور ما به کندی انجام می‌شود و مردم کلافه شده‌اند. در روز‌های اخیر شاهد بودیم که برخی برای تزریق واکسن به کشور ارمنستان می‌روند، ولی ما نمی‌دانیم که آن‌ها چه واکسنی را دریافت می‌کنند. امیدواریم واکسنی که در ارمنستان دریافت می‌شود، مورد تایید مجامع بین‌المللی باشد.

برچسب ها: مینو محرز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی