تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خطیبی: هیچ بازیکنی را از تراکتور بیرون نکردم

رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتور پس از باخت در برابر پرسپولیس در سوپرکاپ و اعلام استعفای خودف از دلایل استعفایش از هدایت این تیم صحبت کرد.

کد خبر: ۹۹۳۰۷
۱۳:۲۰ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

خطیبی: هیچ بازیکنی را از تراکتور بیرون نکردم

دیدارنیوز - سرمربی سابق تراکتور از دلایل استعفایش از هدایت این تیم صحبت کرد.

رسول خطیبی بامداد سه شنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی در ابتدای صحبت‌هایش در مورد جدایی از آلومینیوم در نیم فصل اول اظهار داشت: از مردم اراک و مسوولان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم موفق باشند. من دروغ گفتن بلد نیستم. ۵۰ درصد دلیل رفتنم شخص مدیرعامل بود. ما حتی مشکل لباس داشتیم. من در آلومینیوم راحت بودم. تیم را خودم بسته بودم و دوست نداشتم جدا شوم. ۵۰ درصد دیگر دلیل جدایی من هم این بود که تراکتور بازی‌های آسیایی در پیش داشت. تراکتور تیم شهر من بود. به تراکتوری‌ها گفتم اگر بیایم برای فصل بعد برنامه دارم. تراکتور شرایط خوبی داشت و می توانست برای یکی دو جام بجنگد.

وی افزود: در لیگ قهرمانان هم خوب کار کردیم. کار سخت بود چرا که باید مقابل قهرمان های سه کشور قرار می‌گرفتیم. تنها کاری که می توانستیم انجام دهیم این بود که دفاع و با ۳ بازیکن حمله کنیم. درست است صعود کردیم اما این شکل فوتبال را دوست نداشتم. من فوتبال هجومی را دوست دارم.

خطیبی ادامه داد: تیم من مدیرعامل و بازیکن خارجی نداشت. در برخی پست‌ها مشکل داشتیم اما ما شکل دفاعی خوبی داشتیم و تیم با آن شیوه بازی خو گرفته بود. نمی‌توانستیم خط دفاع تیم را تغییر دهیم. در لیگ مصدومیت‌ها به ما لطمه زد و حتی از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده کردیم.

سرمربی پیشین تراکتور اضافه کرد: تراکتور هوادارانی دارد که در حضور آنها یک بر صفر از هر تیمی جلو بودیم اما کرونا از این نظر به من و تیمم ضربه زد. زودتر از این از آلومینیوم استعفا کردم که قبول نکردند تا به بازی سوپرجام و تقابل با پرسپولیس رسیدیم.

خطیبی اضافه کرد: من هیچ بازیکنی را از تراکتور بیرون نکردم. شاید یک بازیکن خودش مشکل داشت و حالا که من رفته‌ام، بازگردد. من فقط سعید واسعی را که محروم بود به باشگاه واگذار کردم. آن بازیکن از نظر روحی و روانی مشکل داشت و به او گفتم که مشکلش هر وقت حل شد می‌تواند به تیم اضافه شود. تلاشم را کردم و برای مجموعه تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: تراکتور تیم شهرم است و روی آن تعصب دارم. بازیکنان بزرگی در این تیم بودند. این جوی که در فضای مجازی پیرامون تراکتور وجود دارد باید تغییر کند. مربیان بزرگی در این تیم بودند. بهترین تیم تاریخ تراکتور در اختیار مجید جلالی بود. پس از آن هم مربیانی مانند یحیی گل محمدی آمدند. الان خیلی از کانال‌ها در فضای مجازی جهت دهی می‌کنند. زمانی تیم جلالی قهرمان نیم فصل شد اما با یک باخت فضا به شدت مسموم شد. این شرایط ادامه داشت تا الان. این عده تخریب می‌کنند و به هواداران جهت می دهند. اجازه دهید یک مربی کار کند ببینید موفق می شود یا خیر.

وی در ادامه گفت: این تیم با تفکر ۲ الی ۳ مربی بسته شده است. هواداران واقعی تیم حواسشان به این تیم باشد. الان تیم سرمربی دارد و تنها یک هفته از حضور وی می‌گذرد با این وجود دنبال مربی برای فصل بعد هستند. هواداران واقعی پشت مربی تیم باشند. من هم غیرت و تعصب روی خانواده‌ام دارم و دوست ندارم کسی به خانواده‌ام توهین کند.

خطیبی تصریح کرد: این فضای مسموم را از فوتبال دور کنید. در چند شهر دیگر هم چنین جوی وجود دارد.
وی اضافه کرد: بهترین فرد برای جایگزینی من فیروز کریمی بود. او از بازیکنان شناخت دارد.

سرمربی پیشین تراکتور در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: هواداران جلوی افرادی که جو را ملتهب می کنند بایستند.
وی در مورد اظهاراتش پس از بازی با پرسپولیس در فینال سوپرجام تصریح کرد: در بازی رفت تراکتور در زمین خودش یک گل خورد و ۵ گل نخورد. در این شرایط تیم در تهران فوتبال قابل قبولی ارائه داد. بعد از بازی من به کادر فنی پرسپولیس خسته نباشید گفتم. بی احترامی نکردم. داوری هم خوب بود. به پرسپولیسی‌ها تبریک گفتم.


منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی