تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بیسکوییت‌های لاکچری در بازار با قیمت ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان!

دبیرکل بنکداران موادغذایی ضمن اشاره به اینکه بیسکوییت‌های وارداتی ۱ میلیون تومانی در کشور مورد استقبال قرار گرفته است، خبر از ورود بیسکوییت‌های ۱.۵ میلیون تومانی به کشور را داد.

کد خبر: ۹۹۲۹۵
۱۲:۴۳ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

قیمت بیسکوییت‌های لاکچری در بازار

دیدارنیوز ـ قاسمعلی حسنی در گفت و گویی در این باره اظهار کرد: با شیوع کرونا و کاهش سفر‌های خارجی مصرف تنقلات و کالا‌های خوراکی لوکس نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و همین امر منجر به افزایش واردات این دست کالا‌ها شده است.

وی ادامه داد: به دلیل فروش فوق العاده این تنقلات و استقبال بالای بخشی از افراد جامعه از این اقلام، بیسکوییت‌های یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی آلمانی، سوییسی، فرانسوی و انگلیسی در راه است.

دبیرکل بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: قیمت این بیسکوییت‌ها معادل یارانه دوسال اقشار آسیب پذیر جامعه است و به صورت غیر رسمی وارد کشور می‌شوند و دولت نیز حقوق گمرکی از آن‌ها دریافت نمی‌کند.

وی در پایان گفت: به دولت پیشنهاد می‌کنیم که در این بخش شفاف سازی انجام شود. اگر واردات این کالا‌ها آزاد است پس بایستی اجازه داده شوند واردات کالا‌های اساسی‌تر مانند شکر و ... هم آزاد شود. /

منبع: تیتر 20
برچسب ها: اقلام مصرفی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی