تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخرین مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

رئیس اداره پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: خواهران علاقه‌مند به تحصیل در مقطع عمومی حوزه‌های علمیه خواهران سطح ۲ فقط تا ۱۵ تیر سال جاری مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کد خبر: ۹۹۱۵۸
۱۵:۱۵ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

آخرین مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران

دیدارنیوز ـ به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، زهره تمیزکار با اشاره به مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار داشت: ثبت نام در مقطع عمومی سطح ۲ فقط تا فردا سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه در سال جدید تحصیلی، قریب به ۱۸ هزار نفر تاکنون در سطوح ۲ تا ۴ حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کرده اند، افزود: حدود ۱۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان متقاضی تحصیل در مقطع عمومی (سطح ۲) هستند و تعداد متقاضیان این سطح با توجه به مهلت اعلام شده در حال افزایش است.

رئیس اداره پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: علاقه‎مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفترچه‌های راهنمای پذیرش در سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ تعداد ۴۱۹ مدرسه علمیه در مقطع عمومی (سطح ۲ کارشناسی) ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰۰ نفر و دارندگان مدرک اتمام پایه هشتم با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر پذیرش دارند، ادامه داد: شیوه تحصیلی در مقطع عمومی صرفاً به صورت حضوری است.

تمیزکار خاطرنشان کرد: آزمون مقطع عمومی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر روز جمعه ۲۵ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: مهر
برچسب ها: حوزه علمیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی