تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ارسال کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز به سیستان و بلوچستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارسال نخستین محموله بهداشتی - درمانی به استان سیستان و بلوچستان و تداوم ارسال محموله‌های دیگر تا زمان کنترل بیماری در این استان خبر داد.

کد خبر: ۹۹۱۴۸
۱۴:۵۸ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

کریم همتی ارسال کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز به سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: استان سیستان و بلوچستان از چندی پیش در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته که با توجه به مشکلاتی همچون خشکسالی، این استان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است.

وی افزود: در همین راستا هلال احمر با توجه به مسئولیت اجتماعی که دارد برای کمک به این عرصه ورود کرده و با مشارکت ۲۱ خیریه کشوری و بومی، بنا به شرایط و میزان شیوع کرونا، استان را تقسیم‌بندی کرده و برای ارائه خدمات به مردم و پیشگیری از شیوع ویروس وارد عمل شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: اولین محموله کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان با همکاری خیریه‌ها ارسال شد و تلاش بر این است که تقریبا هر روز محموله‌ای به این منطقه ارسال شود تا شاهد بهبود وضعیت این استان شویم.

همتی تصریح کرد: محموله نخست شامل ۲۲۰ کپسول اکسیژن ۴۰ و ۵۰ لیتری، یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک و ۱۸ دستگاه اکسیژن‌ساز به استان سیستان و بلوچستان ارسال و به‌زودی محموله دوم نیز آماده خواهد شد. ما همزمان با کمک‌های بهداشتی، بسته‌های حمایت غذایی را نیز به این استان ارسال خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال ایجاد منابع آب پایدار در استان سیستان و بلوچستان هستیم و از خیرین نیز در این عرصه استفاده خواهیم کرد. بازسازی قنوات و ارسال تانکر‌های آب نیز در دستور کار قرار گرفته است. تیم پزشکی به منطقه اعزام می‌شود تا مقوله درمان نیز همزمان پیش برده شود. اگر هموطنان و خیرین امروز در کنار ما باشند مشخصا می‌توانیم از این وضعیت سخت نیز عبور کنیم. سال گذشته با برگزاری طرح نذر آب ۳ خدمات خوبی به شهروندان استان سیستان و بلوچستان ارائه شد و امید است امسال نیز این اتفاق خوب پس از عادی شدن شرایط کرونایی تحت عنوان نذر آب ۴ تحقق یابد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی