تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال: هفته‌های آخر لیگ را به دقت زیر نظر داریم

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای تاکید کرد که این نهاد هفته‌های آخر مسابقات لیگ برتر را زیر نظر دارد و با هر ن وع رفتار غیرقانونی، غیر اخلاقی و غیر اصولی برخورد خواهد کرد.

کد خبر: ۹۹۰۰۵
۲۲:۳۹ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

لیگ برتر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز: رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ضمن تأکید بر رعایت قوانین و اصول رفتاری توسط تمام اشخاص فعال در فوتبال کشور، رصد فعالیت آنان به خصوص در هفته­‌های پایانی لیگ‌های کشور را دستور کار این کمیته قرار داد.

یونس اسدی مقدم، رییس کمیته اخلاق در خصوص اقدامات پیش روی این کمیته طی هفته‌های پایانی لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم اظهار داشت: کمیته اخلاق به رفتار‌های غیرقانونی، غیراخلاقی، غیراصولی و غیرمتعارف که به تمامیت و اعتبار فوتبال لطمه وارد کند و همچنین رفتار‌های غیراخلاقی که داخل زمین فوتبال بوده، اما در خارج از زمین برای آن توافق می‌شود یا مواردی که ارتباط کمی با داخل زمین دارد رسیدگی خواهد کرد؛ لذا از این حیث تمام فعالیت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی طی مسابقات هفته‌های پایانی لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم با نظارت این کمیته و با دقت بسیار زیاد رصد خواهد شد.


بیشتر بخوانید: استراماچونی به دنبال ستاره پرسپولیس


وی در ادامه افزود: هرگونه نقض قوانین اخلاقی و رفتار‌هایی که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کند، در کمیته اخلاق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد.

اسدی مقدم در خصوص سالم سازی محیط فوتبال گفت: در راستای سالم سازی محیط ورزش فوتبال و کمک به سلامت مسابقات، نیاز به رعایت اخلاق حرفه‌ای فوتبال است. بر همین اساس کلیه اشخاص فعال در حوزه فوتبال باید با صداقت به ارزش‌های درونی بازی جوانمردانه با رعایت تمام جنبه‌های اخلاق حرفه‌­ای به قوانین و مقررات و اصول رفتاری در فوتبال کشور احترام گذاشته و در صورت ارتکاب تخلف مسوولیت اجتماعی رفتار‌های خود را بپذیرند.

رئیس کمیته اخلاق در پایان تأکید کرد: هدف کمیته اخلاق کمک به سلامت مسابقات، اطمینان از سالم بودن نتایج بدست آمده و توسعه ارتباطات سالم فی­‌مابین کلیه عوامل ورزش فوتبال است. امید است با همت کلیه عوامل فوتبال این مهم محقق شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی