تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

مادر ۱۳ساله هنگام زایمان جان خود را از دست داد

مادر ۱۳ساله بلوچ در حین زایمان جان خود را از دست داد.

کد خبر: ۹۸۹۹۶
۱۷:۱۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

مرگ مادر ۱۳ساله هنگام زایمان

دیدارنیوز ـ برخی رسانه‌های نزدیک به فعلان بلوچ خبر داده‌اند که یک زن در سیستان و بلوچستان که تنها ۱۳ سال داشت، هنگام زایمان جان خود را از دست داده است.

درباره دلایل مرگ این زن تاکنون گزارش دقیقی منتشر نشده است. ازدواج این کودک‌همسری سال گذشته اتفاق افتاده است. زمانی که دختر ۱۲ سال داشت. او پس از گذشت ۳ ماه از ازدواجش باردار شده بود.

بنا بر این گزارش، این زن ۱۳ ساله که گفته شده اهل سراوان بوده، روز ۴ تیرماه پس از مراجعه به بیمارستان و در حین زایمان جان باخته است.

خبر فوت این مادر ۱۳ساله هنگام زایمان موجی از اعتراض و نگرانی در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر و اینستاگرام به راه انداخته است.

این حادثه تلخ در حالی رخ داده که بسیاری از فعالان حقوق کودکان سالهاست در تلاشند کودک‌همسری در کشورمان ممنوع شود و خانواده‌ها اجازه نداشته باشند دختران خود را در سنین پایین مجبور به ازدواج کنند.

منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی