تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
آنالیزور استقلال

با موافقت مجیدی به قطر می‌روم

آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی تیم الغرافه قطر انتخاب شده است و قصد دارد همکار خود در استقلال را به کادر فنی این تیم اضافه کند.

کد خبر: ۹۸۹۷۵
۱۶:۱۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

یوسف دانشیار الغرافه قطر

دیدارنیوز: با موافقت فرهاد مجیدی، یوسف دانشیار به زودی به کادر فنی الغرافه قطر اضافه می‌شود.

بعد از انتخاب آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی الغرافه قطر، این سرمربی تصمیم گرفت یوسف دانشیار را به کادر فنی تیمش اضافه کند، سرمربی‌ای که در استقلال هم با او کار کرده بود.

دانشیار با تایید این خبر گفت: «بعد از انتخاب استراماچونی به عنوان سرمربی الغرافه ایشان از من درخواست همکاری کردند. من هم با آقای مجیدی صحبت کردم و با موافقت سرمربی استقلال از این تیم جدا خواهم شد.»

آنالیزور استقلال در پاسخ به این سوال که چه زمانی به قطر سفر می‌کند هم گفت: «امروز آخرین روز حضورم در تمرین استقلال است و انشاالله فردا به قطر میروم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی