تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروش فوری مرحله هجدهم + اسامی برندگان با کد ملی

نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروش فوری مرحله هجدهم امروز پس از قرعه کشی مشخص خواهد شد و اسامی برندگان باکد ملی در سایت ایران خودرو قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۹۸۹۰۵
۱۳:۲۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

دیدارنیوز ـ نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروش فوری مرحله هجدهم امروز مشخص می‌شود. ایران خودرو به عنوان پیشتاز شرکت‌های خودرو سازی کشور طرح فروش فروش فوری محصولات ایران خودرو را از پنج شنبه ۱۰ تیر ماه آغاز کرد. آخرین مهلت ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو روز گذشته، ۱۲ تیر ماه بود. هم اکنون مراسم قرعه کشی طبق روال با حضور نمایندگان ایران خودرو و ناظران برگزار شد و متقاضیان می‌توانند برای مشاهده اسامی برندگان با کد ملی به سایت ایران خودرو مراجعه کنند. در این طرح هیچ مبلغی به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام از متقاضی دریافت نشده و یکی از شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو حذف شد. برندگان قرعه کشی پس از اعلام نتایج تا پنج روز مهلت دارند برای واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروش فوری مرحله هجدهم

نتایج قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق به متقاضایان اعلام می‌شود. در روش اول نتیجه به شماره تلفن همراه ثبت شده در هنگام ثبت نام پیامک می‌شود. اما علاوه بر این متقاضایان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو از وضعیت خود اطلاع یابند. برای این موضوع افراد ثبت نام کننده پس از مراجعه به سایت ایران خودرو کد پیگیری را در قسمت مشخص شده وارد کرده و گزینه جست وجو را وارد کنید. در صورت انتخاب ثبت نام کننده مقابل شماره پیگیری فرد متقاضی کمله برنده درج شده است و در این صورت برندگان می‌توانند ادامه مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. فرد منتخب باید ظرف ۵ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش ایران خودرو واریز کند. در غیر این صورت ثبت نام او لغو می‌شود.

ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو ویژه تیرماه

ایران خودرو اعلام کرد: در این طرح فروش خودرو هم به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی، کماکان اعمال خواهد شد. البته منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

زمان قرعه کشی ایران خودرو

ایران خودرو، از پنجشنبه ۱۰ تیرماه، فروش فوری سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU ۵ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با موعد تحویل ۳ ماهه آغاز کرد که تا شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی یکشنبه ۱۳ تیرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر، در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

فرآیند ثبت نام طرح فروش فوری ایران خودرو

مرحله اول: متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

شرایط عمومی برای ثبت نام طــرح فــروش فــوق الــعــاده ایران خودرو:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می‌باشد.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می‌باشد.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱، ۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته ۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته ۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته ۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

برندگان قرعه کشی ایران خودرو

موعد تحویل خودرو‌های عرضه شده ثبت نام ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

موعد تحویل خودرو‌های عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ سه ماه اعلام شده است. بر این اساس خودرو‌ها سه ماه پس از انتخاب مشتریان نهایی و و ثبت نام نهایی پس از ۹۰ روز به تحویل داده می‌شودو همچنین قرار است تاریخ فک رهن و چاپ سند یک سال پس از دریافت خودرو انجام شود.

قیمت خودرو‌های عرضه شده ثبت نام ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

در فروش فوری ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ سه خودرو پارس بنزینی، پژو پارس TU ۵ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت‌های مصوب فروش عرضه شد. بر اساس اطلاعیه ایران خودرو قیمت پژوپارس بنزینی ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۷ تومان، پژو پارس TU ۵ با قیمت ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۴۶۴ تومان و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان است.

نام خودرو قیمت
پارس بنزینی 1.402.735.071
پارس tu5 1.457.954.644
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۰.۰۸۹.۳۲۷

قیمت محصولات در فروش فوق العاده

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو


قیمت انواع محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۰

ایران خودرو لیست جدید قیمت انواع محصولات خود را در تیرماه امسال منتشر کرد. علاوه بر این ایران خودرو اعلام کرده " خودرو‌هایی که در این لیست وجود ندارند در برنامه تولید یا برنامه عرضه در تیرماه ۱۴۰۰ قرار ندارند".

همچنین براساس مصوبه شورا، تعهداتی که در سال ۹۹ ثبت نام نموده و موعد تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۰ باشد و سود مشارکت قرارداد آن‌ها صفر درصد می‌باشد شامل تغییر قیمت نخواهند شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی