تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پاسخ قطعی وینگر ذوب‌آهن به پیشنهاد استقلال و بازی در تیم ملی

میلاد جهانی در خصوص بازی در تیم ملی و پیشنهاد استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد. او تاکید کرد که فعلا تمرکزش روی بازی‌های باقی مانده از لیگ است.

کد خبر: ۹۸۸۸۹
۱۱:۴۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

پاسخ قطعی وینگر ذوب‌آهن به پیشنهاد استقلال و بازی در تیم ملی

دیدارنیوز - میلاد جهانی در مورد پیشنهاد استقلال در هفته‌های پایانی گفت: ابتدای فصل و نیم فصل صحبت از رفتن من به استقلال مطرح شده بود و در حال حاضر هم رسانه‌ها اخباری در این خصوص منتشر می‌کنند ولی من اولاً تمرکزم روی ۵ بازی باقی مانده تیم است که خیلی مهم و حساس هستند و ثانیاً یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و این تیم و مردم خوب اصفهان را دوست دارم و اگر شرایط فراهم باشد دوست دارم تیم در لیگ برتر بماند و یک تیم خوب و قوی برای فصل بعد ببندیم و ذوب آهن را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.


بیشتر بخوانید: استراماچونی به دنبال ستاره پرسپولیس


وینگر ذوب‌آهن در پایان در مورد اینکه گفته شده بود نامش در فهرست اولیه تیم ملی در اردوهای قبلی بود ولی دعوت نشد به ایلنا گفت: بله من جزو بازیکنانی بودم که اسکوچیچ روی من نظر مثبت داشت. ایشان در صنعت نفت سرمربی من بود و علاقه زیادی به بازی من دارد و باهم در تماس هستیم و به من گفت تو را کامل و دقیق زیر نظر دارم و بازی‌هایت را با دقت دنبال می‌کنم. اگر قسمت بود خوشحال می‌شوم در خدمت تیم ملی باشم و اگر نشد هم آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی