تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آیا اشتباه داوران عمدی است؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داوران و کمک داوران اشتباه‌های زیادی مرتکب می شوند اما این اشتباهات تعمدی نیست.

کد خبر: ۹۸۸۶۶
۱۰:۵۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

آیا اشتباه داوران عمدی است؟

دیدارنیوز - سیدرضا غیاثی در مورد ادعای برخی مبنی بر اینکه اشتباهات داوری به سود پرسپولیس و به ضرر استقلال در لیگ برتر انجام می‌شود اظهار داشت: اصلا این مساله را قبول ندارم. داوران و کمک داوران اشتباهات زیادی مرتکب می‌شوند اما این اشتباه‌ها به هیچ عنوان رنگی و به سود تیم خاصی نیست. اشتباه‌های داوران می‌تواند دلایل مختلفی از جمله ناآمادگی داوران، مشکلات مدیریتی، تعداد زیاد داوران، دیر به دیر قضات کردن داوران ، شرایط کرونایی، آموزش و... داشته باشد.

وی تصریح کرد: قرار است که دستمزد داوران زیاد شود. قطعا افزایش دستمزد داوران می‌تواند به کاهش اشتباه داوران در فوتبال ما کمک کند، البته به شرطی که داوران هم وقت بیشتری برای داوری بگذارند و مثلا به جای مسافر کشی و شغل‌های دوم و سوم دیگرشان به داوری بیشتر بپردازند. می‌توان با آموزش بهتر به داوران شرایط داوری را هم بهبود ببخشند.

رئیس اسبق کمیته داوران با اشاره به راه قانونی اثبات اشتباهات سازماندهی شده در فوتبال عنوان کرد: بیش از 10 سال رئیس کمیته داوران بوده‌اند و به جرات می‌گویم اشتباهات داوران سازماندهی شده نیست. اگر کسی هم مستنداتی در این رابطه دارد می‌تواند از راه قانونی وارد شود و دلایل و مدارک خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه کند و به آنجا شکایت کند. اشتباه‌های داوران زیاد است اما آنها شبیه به هم نیستند و اینگونه نیست که مثلا یک صحنه برای استقلال پنالتی گرفته نشود و دقیقا مثل همان صحنه برای پرسپولیس گرفته شود.  

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی