تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

استقلالى‌ها و پرسپولیسى‌ها علیه کنعانى زادگان

انتشار فیلمی از توهین محمدحسین کنعانی‌زادگان به استقلالی‌ها همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود جنجال بزرگی به‌راه انداخت.

کد خبر: ۹۸۸۳۶
۰۹:۲۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

استقلالى‌ها و پرسپولیسى‌ها علیه کنعانى زادگان

دیدارنیوز - اقدام مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به‌قدری زننده و غیرقابل توجیه بود که برای کسی جای دفاع باقی نگذاشت و باعث شد استقلالی‌ها به‌شدت علیه او موضع‌گیری کرده و خواستار مجازاتش به هر شکل ممکن شوند. باشگاه استقلال اعلام کرد از این بازیکن هتاک در دادسرای فرهنگ و رسانه، کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی اعلام جرم و شکایت می‌کند و به‌هیچ‌وجه از حقوق حقه هواداران خود در این ماجرا عقب‌نشینی نخواهد کرد. احتمالا کمیته اخلاق هم به این پرونده ورود می‌کند و بعید نیست شاهد اعلام محرومیتی چندجلسه‌ای برای وی باشیم آن‌هم درحالی که فقط 5هفته تا پایان لیگ باقی‌مانده است. حتی برخی می‌گویند مسئولان فدراسیون هم تحت فشار هستند و بعید نیست این اقدام برای کنعانی‌زادگان به قیمت از دست دادن پیراهن تیم‌ملی و غیبتش در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی تمام شود.

جالب است بدانید مربیان پرسپولیس هم به‌شدت از کاری که کنعانی‌زادگان کرده شاکی شده‌اند. یحیی و دستیارانش که در کورس قهرمانی هستند و می‌دانند که مسابقات باقی‌مانده تا چه حد حساس است و یک لغزش برای از دست دادن پنجمین قهرمانی متوالی کافی است، به مدافع ملی‌پوش خود گفته‌اند در شرایطی که این تیم با مشکل کمبود مدافع میانی مواجه است این اقدام غیرحرفه‌ای وی می‌تواند منجر به محرومیت او شود که در این صورت دودش در چشم پرسپولیس خواهد رفت. حتی برخی نزدیکان باشگاه می‌گویند شاید کمیته انضباطی پرسپولیس هم به این قصه ورود کرده و کنعانی‌زادگان را جریمه کند.

جالب اینکه کنعانی‌زادگان هم که تحت‌فشار زیادی قرار دارد عکسی از کادرفنی پرسپولیس در استوری اینستاگرامش منتشر و همه نفرات کادرفنی را تگ کرده تا حداقل به‌خاطر اتفاق رخ‌داده از آنها به‌نحوی دلجویی کند، با این حال خیلی‌ها منتظرند بابت این ماجرا یک عذرخواهی کلی انجام دهد تا تبعات کاری که انجام داده کمتر شود. اتفاقی که اگرچه تا عصر شنبه رخ نداد اما احتمالا مقاومت کنعانی‌زادگان –که فعلا همه را علیه خود می‌بیند- به‌زودی می‌شکند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی