تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

المپیک بدون تماشاگر؟

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ اعلام کرد که برگزاری بازی‌های المپیک بدون حضور تماشاگران همچنان گزینه مورد بررسی و قابل توجه میزبان خواهد بود.

کد خبر: ۹۸۷۷۰
۱۴:۴۵ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

المپیک بدون تماشاگر؟

دیدارنیوز - سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو۲۰۲۰ اعلام کرد که برگزاری بازی‌های المپیک بدون حضور تماشاگران همچنان گزینه مورد بررسی و قابل توجه میزبان خواهد بود.

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو در این خصوص خاطرنشان ساخت که ممنوع کردن همه طرفداران از بازی‌های المپیک توکیو هنوز هم یک گزینه است. این اعلامیه می‌تواند یک عقب نشینی در مقابل تصمیمی که ۱۰روز پیش توسط برگزارکنندگان اعلام شده بود تلقی شود. چندی پیش مسئولین کمیته برگزاری و دولت ژاپن اعلام کردند که به تعداد محدودی ازطرفداران محلی- حداکثر ۱۰ هزار نفر- اجازه می‌دهد در بازی‌ها شرکت کنند. از سوی دیگر ورود و حضور تماشاگران خارج از ژاپن نیز بدلیل احتمال افزایش خطر ابتلا، قبلا ممنوع شده بود. 

هاشیموتو در جلسه توجیهی در اینباره گفت: وضعیت عفونت تغییر می‌کند و چگونگی بروز آن هنوز مشخص نیست.اما از دیدگاه توکیو ۲۰۲۰، ما همچنین گزینه‌ای برای نداشتن تماشاگر داریم.

تصمیم دیگر درمورد هواداران می‌تواند هفته آینده پس از جلسه کمیته بین المللی المپیک، برگزار کنندگان محلی، دولت ژاپن، مقامات فرمانداری توکیو و کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام شود.

منبع: اینتر آذ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی