تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره انتقال به روسیه چه گفت؟

شهریار مغانلو گفت: من بازیکن باشگاه سانتاکلارا پرتغال محسوب می‌شوم و نمی‌توانم به تنهایی درباره آینده تصمیم گیری کنم.

کد خبر: ۹۸۷۶۸
۱۴:۴۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

مهاجم پرسپولیس درباره انتقال به روسیه چه گفت؟

دیدارنیوز - شهریار مغانلو در نیم فصل به صورت قرضی از باشگاه سانتا کلارا پرتغال به پرسپولیس پیوست و حالا صحبت از انتقال این مهاجم به باشگاه سنت پترزبورگ روسیه مطرح شده است.

مغانلو در همین خصوص گفت: نمی‌توانم این خبر را تایید یا تکذیب کنم چون در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس در مسابقات پیش رو است و باشگاه‌های خارجی با مدیربرنامه‌های بازیکنان مذاکرات مقدماتی انجام می‌دهند که تا رسمی نشده نباید درباره‌اش در رسانه صحبت کرد.

وی اضافه کرد: فعلا باید بگویم از اینکه در تیم بزرگ پرسپولیس حضور دارم خوشحالم ولی درباره آینده خودم به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم چون تحت قرارداد باشگاه پرتغالی هستم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم و بازی سه شنبه برابر فولاد گفت: خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و در هر بازی صرفاً به دنبال کسب سه امتیاز بوده و هستیم. فولاد تیم قابل احترامی است ولی پرسپولیس باید برنده این بازی باشد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی