تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پایان تصویربرداری مستند روز‌های ناتمام در کیش

فیلمبرداری مستند «روز‌های ناتمام» به کارگردانی مهدی قربانپور، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در جزیره کیش به پایان رسید.

کد خبر: ۹۸۷۲۷
۱۲:۳۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

مستند روز‌های ناتمام در کیش

دیدارنیوز ـ مستند «روز‌های ناتمام» درباره تنهایی انسانی است که دو جنگ را سپری می‌کند و تصویربرداری این اثر پس از ۳۶ جلسه در جزیره کیش پایان یافته است. در خلاصه داستان این مستند آمده است: «نمی‌دونم چند تا شغل تو دنیاست که شرط اصلیش رازداریه، اما من به این نگفتن‌ها عادت دارم، راز هیچ‌کس رو به کس دیگه‌ای نمی‌گم. فرقی نمی‌کنه این راز توی جنگ باشه یا توی زندگی امروز من...»

عوامل تولید «روز‌های ناتمام» عبارتند از کارگردان: مهدی قربانپور، تصویربردار: مهدی آزادی - روزبه رایگا، مشاور کارگردان: ارسلان امیری، تدوین: مریم شاپوریان، صدابردار: مهدی (پارسا) کریمی، مدیر تولید: ایرج شرف‌زاده، فرشید ابراهیمی، طراحی و ترکیب صدا: گیسو آزادروش، دستیار کارگردان: الهام شفیعی - عقیل زمانی، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهرآزاد، مجری طرح: سیدسعید داوودی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

مهدی قربانپور عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران است و مستند‌های «زمناکو»، «ما همه سربازیم»، «آنجا که هیچ‌کس نیست»، «صد و نود و تمام آرزو‌های من» و «تن‌های قصه‌های خوب» را ساخته و تندیس شایستگی بهترین فیلم و پژوهش را از جشن خانه سینما و تندیس بهترین کارگردانی را از جشنواره بین‌المللی فیلم حقیقت برای آثارش دریافت کرده است.

برچسب ها: جزیره کیش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی