تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

چانه‌زنی رئال با مشتری جدی واران

چانی زنی رئالی‌ها بر سر خروج مدافع فرانسوی که یک سال از پایان قرارداد خود با این تیم باقی مانده است، با مشتریان ادامه دارد.

کد خبر: ۹۸۶۷۰
۱۰:۱۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

چانه‌زنی رئال با مشتری جدی واران

دیدارنیوز - در روز ۲۷ خرداد سال جاری سرخیو راموس بعد از ۱۶ سال همکاری با رئال مادرید از این باشگاه جدا شد. این در حالی است که رافائل واران دیگر مدافع این تیم هم به پیشنهادی تمدید قراردادش جواب منفی داده است. یکی از دلایل خروج واران انتقاد هواداران مادرید به عملکرد وی بود.

از دو باشگاه منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مشتریان جدی این بازیکن ۲۸ ساله یاد می‌شود. از آنجایی که به احتمال زیاد راموس به پاریسن ژرمن منتقل خواهد و بعضی رسانه‌ها مانند ساکر نت این موضوع را تایید کرده‌اند؛ اما گفته می‌شود واران پیشنهاد شیاطین سرخ را به طور جدی بررسی می‌کند.

در همین رابطه تلگراف اعلام کرد: منچستریونایتد باتوجه به وضعیت قرارداد و واقعیت‌های اقتصادی فعلی (در شرایط کرونا)، درخواست ۶۰ میلیون یورویی رئال مادرید بابت انتقال رافائل واران را بیش از حد بالا می‌داند و اصرار دارد که هر قراردادی برای انتقال باید ارزش خوبی داشته باشد.

گفتنی است قرارداد این مدافع فرانسوی در ۹ تیر ماه سال ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد. با این اوصاف اگر منچستر و رئال مادرید نتوانند بر سر انتقال وی به توافق برسند، سال بعد به عنوان بازیکن آزاد از رئال خارج می‌شود. بنابراین اسپانیایی‌ها برای از دست ندادن حق انتقال وی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی