تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

سخنگوی اتحاد ملت: مخالف شکل‌گیری دولتی کارآمد برای حل مشکلات کشور نیستیم

سخنگوی حزب اتحاد ملت به تشریح موارد ضروری که یک دولت کارآمد باید به آن توجه کند پرداخت.

کد خبر: ۹۸۶۵۴
۰۹:۲۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

سخنگوی اتحاد ملت: مخالف شکل‌گیری دولتی کارآمد برای حل مشکلات کشور نیستیم

دیدارنیوز - حسین نورانی‌نژاد در ارتباط با تشکیل کابینه دولت منتخب اظهار کرد: اولین نکته این است که باید یادآور شویم موفقیت هر دولتی در خدمت به مردم، منافع ملی و کسب موفقیت ملی است؛ در ادامه افتخارش برای هر رییس دولت و کابینه‌ای است که آن را رقم زده باشد.

وی ادامه داد: حالا در این میان اختلافاتی وجود دارد، که گاه در تعریف مصادیق منافع ملی است و گاه در روش‌های رسیدن به آن. لذا تا جایی که دولت آقای رییسی بتواند باری از مشکلات عدیده مردم بردارد، به مسایلی چون معیشت و اشتغال و رکود و تورم فعلی خاتمه دهد، تحریم‌ها را با دیپلماسی برجامی چنانکه در مناظره‌ها اعلام کردند با قدرت حل کنند، آزادی‌های اجتماعی و فرهنگی را پاس بدارد و به احقاق حقوق شهروندی کمک کند، هم به نفع مردم و دولت است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: در چنین حالتی حمایت و احترام منتقدانی چون اصلاح‌طلبان که هدفی جز خیر عمومی ندارند را نیز به دنبال خواهند داشت.

نورانی‌نژاد گفت: لذا ما نه تنها مخالف شکل‌گیری دولتی کارآمد برای حل مشکلات کشور و مردم نیستیم که هر کمکی هم در توانمان باشد برای این هدف مضایقه نخواهیم کرد.
وی گفت: برای نیل به چنین هدفی، آقای رییسی باید همچنان‌که در مناظره‌های انتخاباتی نشان دادند که از گرایش‌ها و مطالبات مردم بی‌خبر نیستند، در راستای همان‌ها گام بردارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای رییسی هیچ کلامی در دفاع از سانسور، محدود کردن رسانه‌ها و بستن باب نقد، بستن فضای مجازی، امنیتی و پلیسی کردن جامعه با ابزاری چون گشت ارشاد، در افتادن با دیگر کشورها در قالب دیپلماسی تهاجمی و از این قبیل نگفتند. نه تنها اینها را نگفتند که بر خلاف آنها هم وعده‌ها و شعارهای بسیار دارند. 

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: در این راستا بدیهی است که ترکیب کابینه اهمیت زیادی در توفیقات دولت خواهد داشت. انتخاب وزرایی که نگاه حل مساله‌ای داشته باشند و با توجه به یکدستی قوای سه‌گانه و نهادهای انتخابی و انتصابی و بی‌دغدغه و بدون مانع بودن‌شان با سرعت به سمت حل مسائل مردم و کشور بروند از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود. 


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی