تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

خبر مهم درباره رتبه بندی معلمان

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست‌های متوالی اعضای این کمیسیون برای بررسی دقیق و تصویب لایحه رتبه بندی، نتایج این جلسات فشرده و چندین ساعته را تشریح کرد.

کد خبر: ۹۸۵۸۵
۱۱:۲۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

خبر مهم درباره رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ رضا حاجی پور در تشریح جلسات فشرده لایحه رتبه بندی معلمان که از دوشنبه (۷ تیرماه) به صورت سه شیفته بررسی آن در کمیسیون ادامه دارد، اظهار کرد: یکی از تصمیمات مهمی که در کمیسیون به تصویب اعضا رسید، کاهش توقف در رتبه‌ها از ۶ سال به ۵ سال بود. این عدد برای معلمان مناطق محروم، مرزی و عشایری ۴ سال و برای نخبگان ۳ سال محاسبه خواهد شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حذف شرط ۲ سال تجربه ورود به رتبه بندی و تعمیم رتبه بندی به همه معلمان شاغل وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از تصمیماتی بود که در کمیسیون اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: حذف محدودیت‌های دستیابی به رتبه‌ها (سقف درصدی برای هر رتبه) نیز با نظر اعضای کمیسیون مصوب شد.

حاجی پور افزود: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون، سقف سنوات دسترسی به رتبه‌های دانشیار معلم و استاد معلم از ۲۰ و ۲۶ به ۱۵ و ۲۱ تقلیل یافت.

وی تأکید کرد: همچنین با نظر اعضا کمیسیون در این لایحه قید شد که وزارت آموزش و پرورش مکلف است ظرف یک ماه آیین نامه مربوط را با همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی به تصویب هیات دولت برساند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مصوبه کمیسیون را هرچه سریع‌تر به صحن علنی ارسال و بعد از بررسی و تصویب در صحن علنی مجلس برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی