تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کنایه مدافع استقلال به مربی پرسپولیس

 دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که آبی پوشان تهرانی نسبت به قضاوت سید علی داور مسابقه معترض بودند.

کد خبر: ۹۸۵۷۲
۰۹:۴۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

کنایه مدافع استقلال به مربی پرسپولیس

دیدارنیوز ـ دراین میان، اما عارف غلامی مدافع ملی پوش استقلال با طعنه به مصاحبه اخیر حمید مطهری گفت: «یک موضوع دیگر هم هست که دیدیم کنایه می‌زنند که از بهانه‌های خودتان قوی‌تر باشید. ما از بهانه‌ها قوی‌تر باشیم، اما از این مسائل غیرفوتبالی چطور قوی‌تر باشیم؟ داور وقتی گل صحیح را نمی‌دهد چه کنیم؟ من نمی‌دانم و یک فکری به حال این فوتبال کنید. به جایی رسیدیم که از این فوتبال زده شدیم. من عارف غلامی ٢٣ ساله دارم از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد زده می‌شوم. فوتبال برای خیلی‌ها زندگی است، اما ما فقط زنده بودن را تجربه می‌کنیم.»

لازم به یادآوری است که حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان گفته بود: «سه بازیکن مصدوم از اردوی تیم ملی داریم. بازیکنان ما نقش کلیدی در تیم ملی داشتند، اما برای پرسپولیسی‌ها همیشه اولویت تیم ملی و نام مقدس ایران بوده است. بازیکنان کلیدی دیگری هم داریم که می‌توانیم جایگزین کنیم. ثابت کرده‌ایم تیم خوبی هستیم و با کار تیمی موفق می‌شویم.

هیچ موقع دنبال بهانه و فرار رو به جلو نیستم. برای موفقیت باید همیشه قوی‌تر از بهانه‌ها باشید و بهانه آوردن موجب می‌شود رو به پایین بروید.»

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها از جمله عارف غلامی مدافع شمالی این تیم، صحبت‌های حمید مطهری را به خود گرفته و معتقدند او به تیم آبی پایتخت طعنه زده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی