تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

فروش بنزین با کارت سوخت‌های سرقتی

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳نفره سارقان کارت سوخت خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت، به فروش سهمیه بنزین هم اعتراف کردند.

کد خبر: ۹۸۵۴۶
۱۴:۰۰ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

فروش بنزین با کارت سوخت‌های سرقتی

دیدارنیوز ـ سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع سرقت «کارت سوخت» از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران به اداره هفدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود که شاکی پس از تعویض پلاک خودرو خودش منتظر کارت سوخت خود بوده، ولی با گذشت چند ماه با مراجعه به اداره پست به وی اعلام می‌کنند شما کارت سوخت خودرویتان را بر اساس این «رسید» تحویل گرفته اید. در صورتی که هیچ کارتی تحویل شاکی نشده بود.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی در ادامه افزود: کارآگاهان با بررسی وضعیت کارت سوخت متوجه می‌شوند کارت مورد نظر در یکی از جایگاه‌های سوخت تهران در حال استفاده است. به همین دلیل به آن جایگاه مراجعه و شخص استفاده‌کننده و مسئول جایگاه را بازداشت کردند.

نجفی ادامه داد: متهمان در بررسی‌های پلیسی اظهار داشتند شخصی به نام بهزاد که در یکی از مناطق پست مشغول به کار می‌باشد کارت‌های سوخت را برایمان می‌آورد و با فروش سهمیه، پولش را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی بازپرس پرونده، بهزاد را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۰ فقره کارت سوخت دیگر کشف شد. متهم به همراه اموال مکشوفه به اداره هفدهم این پلیس انتقال یافت.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی گفت: بهزاد پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد من با جعل رسید مالکان، کارت سوخت آن‌ها را سرقت می‌کردم و به جایگاه‌دار پمپ بنزین می‌دادم و سوخت سهمیه را به خودرو‌های دیگر می‌فروختیم.

سرهنگ نجفی گفت: تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی