تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تامین کامل اعتبارات رتبه بندی معلمان/ شرط بازگشایی مدارس

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: بازگشایی حضوری مدارس وابسته به واکسینه کردن معلمان است.

کد خبر: ۹۸۵۴۰
۱۳:۱۸ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

تامین کامل اعتبارات رتبه بندی معلمان

دیدارنیوز ـ قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در نشست با شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به موافقت نمایندگان مجلس با رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: در نشستی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم، اعلام شد هیچگونه مشکلی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد و هر رقمی نیاز باشد، تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس به صورت حضوری اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده است، گفت: در صورتی که معلمان واکسینه شوند، مدارس برای سال تحصیلی آینده به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

احمدی لاشکی اظهار کرد: بازگشایی مدارس بهترین تصمیم برای سال تحصیلی آینده در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید در مدارس، انسان در تراز جمهوری اسلامی ایران را تربیت کنیم، گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مدارس و معلمان است و استعداد ذاتی، والدین، جامعه و دوستان نیز نقش موثری در موفقیت و سربلندی این بزرگوار داشتند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه مستند سازی املاک آموزش و پرورش یکی از مهمترین راهبرد‌های وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین ثبت اسناد و بنیاد مسکن برای تحقق این مهم صورت گرفته و اگر ما در ادارات آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و مناطق تلاش نکنیم مدیون هستیم.

وی به ساماندهی ۸۸ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور به استناد تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیرو‌های حق‌التدریس اشاره کرد و افزود: با جدیت دغدغه‌های استخدام آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، نیرو‌های قرآنی و پیش دبستانی را پیگیری می‌کنیم.

احمدی لاشکی از اقدامات موثر و ماندگار انجام شده در آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: ساخت مدارس و اقدامات اثربخش آموزشی و پرورشی در استان مصداق عینی مدیریت جهادی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
0
سلام من ۲۷ساله معلمم درخرابه ای با ۵نفر اعضای خانواده مستاجرم اگه میشه یکی بدادم برسه لطفاً
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی