تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بی آبرویی زن و شوهر در ستارخان + جزییات

در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در خیابان‌های ستارخان تیمی از ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا سارق یا سارقان احتمالی را شناسایی کنند.

کد خبر: ۹۸۵۳۱
۱۲:۲۶ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

سرقت زن و شوهر در ستارخان بخاطر مواد مخدر

دیدارنیوز ـ تیم پلیسی با بررسی کارشناسانه درباره محیط جغرافیایی و ارتکاب جرایم موفق به شناسایی ۲ سارق زن و مرد شدند و پس از ردیابی سارقان اقدامات اطلاعاتی تیم عملیات برای دستگیری زن و شوهر سارق آغاز شد.

ماموران پلیس پس از اخذ مجوزقضایی در یک عملیات پیچیده زن و شوهر سارق را بازداشت کردند. در تحقیقات تکمیلی مشخص شد زن و شوهر سارق معتاد به شیشه هستند و برای تهیه پول مواد مخدر محتویات خودرو‌های خیابان ستارخان را سرقت کردند.

این زن و شوهر معتاد در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به ۲۰ فقره سرقت خودرو در خیابان ستارخان با همدستی یکدیگر بخاطر پول خرید مواد مخدر از نوع شیشه و کراک اعتراف کردند؛ بنابراین گزارش، پرونده زن و شوهر سارق برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا
برچسب ها: سرقت حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی