تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

علی دایی: استقلالی بودم، اما پرسپولیس را انتخاب کردم

علی دایی درباره اینکه جایی گفته بود قبلا استقلالی بوده و بعد پرسپولیسی شده است گفت: من استقلالی بودم و فقط یکی از برادرانم پرسپولیسی بود. من برای استقلال اردبیل هم بازی می‌کردم، ولی موقعی که به پرسپولیس آمدم، همه خانواده‌ام پرسپولیسی شدند.

کد خبر: ۹۸۵۲۹
۱۲:۲۰ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

علی دایی استقلالی بودم، اما پرسپولیس را انتخاب کردم

دیدارنیوز ـ وی درباره مشکلاتی که استقلال در سال‌های اخیر با آن درگیر بوده، توضیح داد: مگر می‌شود سخنگوی باشگاه سایپا که فقط او را آوردند تا در شبکه خبر علیه من صحبت کند، مدیرعامل استقلال شود؟ آن‌ها پاداش کاری که کردند را گرفتند.

علی دایی اضافه کرد: من اصلا ایشان را ندیده بودم و تازه سخنگوی باشگاه سایپا شده بود. من زمانی که فهمیدم مدیرعامل استقلال شده، جا خوردم، ولی باید پاداش کاری که کرده بود را می‌گرفت.

وی تصریح کرد: مدیران استقلال اینکاره نیستند. استقلال باشگاه بزرگی است و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. ما اگر فکر خوشحال کردن مردم باشیم باید از تیم‌های پرطرفدارمان حمایت کنیم.

دایی درباره عملکرد فرهاد مجیدی تصریح کرد: فرهاد به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. یک تیم فوتبال فقط کادر فنی‌اش نیست. کادر بیرونی باید قوی‌تر باشد. ما باید به این مسائل نگاه کنیم. تیم‌های بزرگ، کادر مدیریتی بزرگ می‌خواهد. زمانی که در بایرن بودم، بکن باوئر و رومنیگه و تمام بزرگان آلمان در آن تیم بودند.

برچسب ها: علی دایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی