تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تصادف زنجیره‌ای مرگبار تریلی و ۹ خودرو در جنوب تهران

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از مرگ سه تن درپی تصادف تریلی با ۹ خودرو سواری در فشافویه خبر داد.

کد خبر: ۹۸۵۲۵
۱۲:۰۸ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جنوب تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ نورالله خادم گفت: در ساعت ۱۸:۴۵ روز گذشته برخورد یک دستگاه تریلی کفی با چندین خودرو در جاده قدیم تهران-قم، قبل از پلیس راه حسن آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام شد که در پی آن و بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران مشخص شد که یک دستگاه خودروی تریلی با بار آهن که در جاده قدیم تهران – قم در حال حرکت بوده با ۹ دستگاه خودروی سواری برخورد و موجب بروز تصادف زنجیره‌ای شده است.رئیس پلیس راه تهران با بیان اینکه در این حادثه سه تن کشته و ۱۱ نفر مجروح شدند گفت: یک راننده و ۲ تن از سرنشینان خودرو‌ها فوت و ۸ راننده و ۳

سرنشین مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

خادم درباره دلیل این حادثه نیز اظهار کرد: این تصادف همزمان با وزش طوفان شن در مناطق جنوبی تهران رخ داده است و علت این حادثه در حال بررسی است.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی