تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

داشتن مسکن برای جوانان آرزو شده است

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بی‌توجهی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به بخش مسکن موجب شد قیمت‌ها به یکباره بالا کشید به گونه‌ای که داشتن مسکن برای جوانان به یک آرزو تبدیل شده است.

کد خبر: ۹۸۴۱۸
۱۳:۴۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

مسکن و آرزوی جوانان

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد در جلسه هیأت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز استان کردستان اظهار کرد: مسئله مسکن نیاز اولیه همه انسان‌هاست و در فرهنگ ما ایرانی‌ها کسی که چهار دیواری داشته باشد می‌تواند آبرومندانه زندگی کند.

وی تصریح کرد: ساخت مسکن برای انسان‌های که فاقد مسکن هستند از اهمیت زیادی برخوردار است و جز ضرورت‌ها بوده و در اولویت بنیاد مسکن هم قرار گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: به هر میزان از عمر با برکت انقلاب طی شده شرایط در این حوزه سخت‌تر می‌شود به ویژه در دولت یازدهم و دوازدهم متاسفانه در حوزه مسکن اقدام خوبی صورت نگرفت به گونه‌ای که رئیس جمهور هم در این زمینه از مردم عذرخواهی کرد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد خاطرنشان کرد: این بی‌توجهی‌ها موجب شد که قیمت‌ها به یکباره بالا کشید به گونه‌ای که داشتن مسکن برای جوانان به یک آرزو تبدیل شده است.

وی افزود: امیدواریم دولت آینده با توجه به شعار‌هایی که داده‌اند بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق، علمی و هدفمند بخشی از آلامی که امروز ملت ما درگیر آن هستند را بکاهند.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اذعان کرد: ما هیچ موقع در این مسائل مهم نمی‌توانیم نق مردم را نادیده بگیریم، چون نقش آن‌ها در تمام حوزه‌ها بی‌بدیل بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد با بیان اینکه مردم ایران نوع‌دوست هستند و همواره دوست دارند خدمتی ارائه کنند، گفت: خیلی زمان از تشکیل خیرین مسکن ساز نمی‌گذرد این مهم در سال ۸۳ کلید خورد و در سراسر کشور شکل گرفت.
[yektanet.com]وی افزود: این قبیل سازمان‌های مردم‌نهاد خاص کشور ما نیست در جا‌های مختلف دنیا مشابه این کار انجام گرفته است و مردمانی برای انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیشینه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان بسیار ارزشمند است کار‌های خوبی شروع کردند و به نتیجه رساندند و مردم از اقدامات آن‌ها بهره‌مند شده‌اند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد گفت: جامعه روحانیون می‌توانند نقش مهمی در ترغیب و تشویق به مشارکت در احداث مسکن برای محرومین و نیازمندان ایفا کنند.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه توصیه به خیر از تاکیدات دین اسلام و قرآن است، افزود: روحیه تعاون و تقوا باید در استان ترویج و نهادینه شود.

به گفته وی، جذب حامی برای نیازمندانی که امروز صاحب مسکن هستند و توان بازپرداخت تسهیلات را ندارند از ضروت‌هایی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی اذعان کرد: باید به مردم این موضوع تفهیم شود که اگر خانه‌های خود را مقاوم‌سازی نکنند در بلا‌های طبیعی به شدت آسیب می‌بینند.

وی با بیان اینکه دولت آینده دولت مردمی و قدرتمندی است، گفت: یکی از اولویت‌های مورد توجه در دولت آینده حوزه مسکن است که قطعا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهم بزرگی را در این حوزه خواهند داشت.

وی گفت: کاری که نبوده شروع شده گام‌های خوبی برداشته شده و قطعا تداوم پیدا خواهد کرد امیدواریم این حرکت‌ها بتواند گره‌ای از مشکلات مردم در این حوزه را بگشاید.

برچسب ها: مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی