تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
توسط فراکسیون محیط‌زیست مجلس

شکایت از مسببان واژگونی اتوبوس خبرنگاران

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از اعلام شکایت این فراکسیون به کمیسیون اصل نود درباره حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران خبر داد.

کد خبر: ۹۸۲۳۴
۱۴:۵۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

شکایت مجلس از مسببان واژگونی اتوبوس خبرنگاران

دیدارنیوز ـ سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به اقدامات مجلس در رابطه با حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران، بیان کرد: در کمیسیون کشاورزی دستور بررسی ابعاد این ماجرا را دادیم. همچنین روایت کامل صحبت‌های خبرنگاران و شاهدان عینی که در ماجرا بودند را به عنوان رئیس کمیته محیط زیست به این کمیسیون ارائه خواهم داد.

وی ادامه داد: فراکسیون محیط زیست نسبت به این حادثه رویکرد انتقادی دارد؛ اول اینکه چرا از ظرفیت خبرنگاران استانی استفاده نکردند؟ چرا متولی دعوت از خبرنگاران ستاد احیای دریاچه ارومیه بوده، اما برنامه‌ریزی سفر را روابط عمومی سازمان محیط زیست انجام داده است؟ آیا خلط وظایف سازمانی و دستگاهی صرف داشتن یک رئیس واحد مورد قبول است؟ و بعد اینکه چه نیازی به این رفتار‌های تبلیغاتی هست؟

رفیعی افزود: دستگاه‌ها باید پاسخگوی عملکرد خود در مجلس باشند. نه اینکه با یک عمل تبلیغاتی کار خود را جلو ببرند. محل ارزیابی این آقایان در مجلس است، اما وقتی در مورد وضعیت احیای دریاچه ارومیه در مجلس از آن‌ها سوال می‌شود، زبانشان قاصر است.

وی گفت: موضوع بعدی این است که چرا در زمان شیوع کرونا چنین سفری در نظر گرفته می‌شود؟ چرا اتوبوسی که با آن خبرنگاران را جا به جا کردند، مجوز‌های لازم را نداشت؟ البته اظهارنظر قطعی در این خصوص را باید پلیس راهور داشته باشد.

رفیعی ادامه داد: این سهل انگاری‌ها و تسامح با جان انسان‌ها اصلا پذیرفتنی نیست. ما پیگیر موضوع هستیم و از فراکسیون محیط زیست نامه‌ای برای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تهیه کردیم و اعلام شکایت اولیه انجام شده است.

وی گفت: همچنین ما نسبت به تحقیق و تفحص از ستاد دریاچه ارومیه الان جدی‌تر از قبل هستیم و البته مقصر اصلی حادثه الان برای خود ما هم با یک سری از ابهامات همراه است.

رفیعی افزود:، چون متولی دعوت، ستاد احیای دریاچه بوده، اما هماهنگ‌کننده این مراسم روابط عمومی سازمان بوده و این هنوز برای ما روشن نیست و نمی‌دانیم چرا باید اینگونه برنامه‌ریزی شده باشد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی