تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گفتگوی رئیسی و روحانی درباره چینش کابینه آینده صحت دارد؟

علی ربیعی سخنگوی دولت در جلسه نشست مطبوعاتی خود با رسانه‌ها درباره دیدار روحانی و رئیسی و انتقال قدرت به دولت بعدی توضیح داد.

کد خبر: ۹۸۲۲۳
۱۴:۱۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

گفتگوی رئیسی و روحانی درباره چینش کابینه آینده صحت دارد؟

دیدارنیوز - علی ربیعی روز سه شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: میان رئیس جمهور و رئیس جمهور منتخب تا جایی که من اطلاع دارم درباره کابینه دولت سیزدهم اصلاً صحبتی نشده است و هر آنچه است، انتقال تجارب و در اختیار قرار دادن فهم اداره کشور است. امیدواریم در هفته های پایانی طرح اینگونه مباحث باعث نشود روند بسیار خوبی که از انتقال تجارب شکل گرفته آسیب ببیند.

 وی اظهار کرد: اعتقاد داریم انتقال قدرت مانند دست به دست دادن مشعل است و دولت‌های بعد باید بر فراز مسیرهای طی شده ادامه دهند و نواقص را برطرف کنند. بگذاریم این سنت حسنه ای که با رفتن رئیس جمهور به دفتر رئیس جمهور منتخب و ملاقات های بعدی، انجام شده و تلاش صادقانه برای انتقال تجارب، رویه ای میمون و مبارک برای دولت‌های بعدی باشد.


برچسب ها: رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
این اولین بار است که دیدیم نظام ظرفیت بالایی در تعامل رهبران نظام دارد . مسرت بخش است وقتی می بینیم جریات انتقال قدرت در راس دولت اینگونه تعامل برانگیز جریان دارد . باید این ظرفیت بالا را به فال نیک گرفت و از ان استفاده بهینه برد .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی