تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خبر فوق العاده بد برای هواداران پرسپولیس در آستانه دربی

انگشت عیسی آل کثیر دچار مصدومیت شده است و به همین دلیل در دیدار با مس رفسنجان نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و این خبر بدی برای سرخ ها در آستانه دربی است.

کد خبر: ۹۸۱۶۲
۱۱:۱۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

خبر فوق العاده بد برای هواداران پرسپولیس در آستانه دربی

دیدارنیوز - انگشت عیسی آل کثیر دچار مصدومیت شده است و به همین دلیل در دیدار با مس رفسنجان نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و این خبر بدی برای سرخ ها در آستانه دربی است.

یکی از مصدومان این روزهای پرسپولیس که نمی‌تواند با تمام توان تمرین یا بازی کند عیسی آل کثیر مهاجم گلزن این تیم است.

عیسی آل‌کثیر در دیدار با مس رفسنجان نشانی از آن مهاجم گلزن و ششدانگ نداشت و در دقیقه ۶۳ جای خودش را به مهدی عبدی داد. تصاویر تلویزیونی هم نشان می‌داد این مهاجم خوزستانی بسیار ناراحت و به نوعی غمگین است که نتوانسته مثل همیشه بازیکن مثمر ثمری برای پرسپولیس باشد.

اما ماجرا چیست؟ انگشت کوچک دست عیسی آل کثیر در بازی سوپرجام و دیدار با تراکتور تبریز شکست. او با همان وضعیت در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد چرا که فرصتی برای مداوای کامل آن نداشت. با این وجود شکستگی انگشت دست باعث اذیت و آزار این مهاجم شد. عیسی آل‌کثیر دیگر نمی‌توانست مثل همیشه یار مقابل را از پیش رو بردارد یا بجنگد و روی هوا سر بزند. ترس از سقوط روی زمین روی انگشت شکسته هم روی اعصاب این مهاجم بود تا نتواند همه قابلیت‌های خودش را به نمایش بگذارد.

آخرین اخبار در خصوص عیسی آل‌کثیر حکایت از آن دارد که پزشکان به مهاجم پرسپولیس توصیه کرده‌اند انگشت دستش را جراحی کند. او با بستن دو آتل و محکم کردن انگشت کوچک دستش برابر مس رفسنجان به میدان رفت درحالی که ترس از افتادن روی آن یا درد ناشی از آسیب دیدگی را به همراه داشت. البته دوران نقاهت پس از عمل جراجی انگشت کوچک دست چندان طولانی نیست و گفته می‌شود حداکثر یک هفته است اما با این وجود عیسی آل‌کثیر هنوز برای عمل جراحی تصمیم نهایی را نگرفته است.

مربیان پرسپولیس معتقدند آل‌کثیر یک مهاجم با غیرت و با تعصب است و برای این اعتقاد خود مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته را مثال می‌زنند.

خود عیسی آل‌کثیر در مصاحبه ای تلویزیونی در خصوص بازی با انگشت پای شکسته در لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا گفته بود:

«از بازی دوم و در صحنه‌ای که بازیکن التعاون روی من مرتکب خطای پنالتی شد دچار مصدومیت شدم. پس از عکسبرداری هم مشخص شد که انگشت کوچک من شکسته است. من عکس را به سرمربی تیم هم نشان دادم. نمی‌شد با این انگشت فوتبال بازی کرد اما من به سرمربی تیم گفتم که انگشت خودم است و می‌خواهم با این پا بازی کنم. من با زور آمپول بازی کردم و در خیلی از مسابقات در بین نیمه هم آمپول می‌زدم. اما برای قهرمانی اگر هم پنج انگشت می‌شکست فدای سر تیم!»

منبع: روز نو
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی