تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

خلیلی: می‌خواهیم از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان بازیکن معرفی کنیم

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید با برنامه‌ریزی انجام شده قصد دارد بازیکنانی را از تیم پایه به تیم بزرگسالان معرفی کند.

کد خبر: ۹۸۱۱۱
۰۸:۵۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

خلیلی: می‌خواهیم از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان بازیکن معرفی کنیم

دیدارنیوز - محسن خلیلی درباره حضورش به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم که دوباره در خدمت پرسپولیس هستم و به عنوان عضو کوچکی می‌توانم خدمتگذار باشم. از همه کسانی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و از کسانی که در آکادمی زحمت کشیدند به خصوص آقای محمد پنجعلی تشکر می‌کنم. از تجارب ایشان و دیگر عزیران استفاده خواهیم کرد.

او درباره ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس هم گفت: صحبت‌هایی برای انتخاب سرمربیان تیم‌های پایه انجام شد و با هماهنگی‌های لازم، اسماعیل حلالی که چندین سال در این تیم زحت کشیده بودند را برای تیم امید پرسپولیس انتخاب کردیم و آقای ادمند بزیک هم برای تیم جوانان انتخاب شدند و برای نوجوانان و نونهالان هم از پیشکسوتان پرسپولیس استفاده خواهیم کرد.

او درباره برنامه‌های خود برای آکادمی پرسپولیس هم گفت: فوتبال پایه و آکادمی با تیم بزرگسالان متفاوت است. الان فوتبال پیشرفت کرده است و برنامه‌های خاصی داریم و با صحبت‌هایی که با آقای سمیعی داشتیم امیدوارم بتوانیم امکانات لازم را بگیریم و برنامه‌های خودمان را پیش ببریم و بتوانیم بازیکنان خوبی برای تیم‌ بزرگسالان معرفی کنیم و مسیر پیشرفت را برای نوجوانان و جوانان هموار کنیم.

او درباره استعدادیابی باشگاه پرسپولیس هم گفت: مسلما کشور ما دارای بیش‌ترین استعداد در آسیا است و بازیکنان زیادی نمی‌توانند دیده شوند اما ما سعی کردیم راحت ترین شرایط را برای جوانان و نوجوانان فراهم کنیم تا دیده بشوند و از مربیان خودمان هم خواستیم وقت بگذارند تا بتوانیم بازیکنانی که استعداد لازم را دارند را ببینیم.


منبع: ایسنا
برچسب ها: محسن خلیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی