تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خلیلی: می‌خواهیم از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان بازیکن معرفی کنیم

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید با برنامه‌ریزی انجام شده قصد دارد بازیکنانی را از تیم پایه به تیم بزرگسالان معرفی کند.

کد خبر: ۹۸۱۱۱
۰۸:۵۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

خلیلی: می‌خواهیم از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان بازیکن معرفی کنیم

دیدارنیوز - محسن خلیلی درباره حضورش به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم که دوباره در خدمت پرسپولیس هستم و به عنوان عضو کوچکی می‌توانم خدمتگذار باشم. از همه کسانی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و از کسانی که در آکادمی زحمت کشیدند به خصوص آقای محمد پنجعلی تشکر می‌کنم. از تجارب ایشان و دیگر عزیران استفاده خواهیم کرد.

او درباره ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس هم گفت: صحبت‌هایی برای انتخاب سرمربیان تیم‌های پایه انجام شد و با هماهنگی‌های لازم، اسماعیل حلالی که چندین سال در این تیم زحت کشیده بودند را برای تیم امید پرسپولیس انتخاب کردیم و آقای ادمند بزیک هم برای تیم جوانان انتخاب شدند و برای نوجوانان و نونهالان هم از پیشکسوتان پرسپولیس استفاده خواهیم کرد.

او درباره برنامه‌های خود برای آکادمی پرسپولیس هم گفت: فوتبال پایه و آکادمی با تیم بزرگسالان متفاوت است. الان فوتبال پیشرفت کرده است و برنامه‌های خاصی داریم و با صحبت‌هایی که با آقای سمیعی داشتیم امیدوارم بتوانیم امکانات لازم را بگیریم و برنامه‌های خودمان را پیش ببریم و بتوانیم بازیکنان خوبی برای تیم‌ بزرگسالان معرفی کنیم و مسیر پیشرفت را برای نوجوانان و جوانان هموار کنیم.

او درباره استعدادیابی باشگاه پرسپولیس هم گفت: مسلما کشور ما دارای بیش‌ترین استعداد در آسیا است و بازیکنان زیادی نمی‌توانند دیده شوند اما ما سعی کردیم راحت ترین شرایط را برای جوانان و نوجوانان فراهم کنیم تا دیده بشوند و از مربیان خودمان هم خواستیم وقت بگذارند تا بتوانیم بازیکنانی که استعداد لازم را دارند را ببینیم.


منبع: ایسنا
برچسب ها: محسن خلیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی