تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ضد و نقیض‌های کاهش توزیع بنزین در جایگاه‌ها/ زنگنه: بدون اجازه من صحبت نکنید!

مطالب ضد و نقیضی در مورد کمبود بنزین در کشور به گوش می‌رسد که مسئولان این بخش توضیحاتی در این خصوص داده اند.

کد خبر: ۹۸۱۰۷
۰۸:۵۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

ضد و نقیض‌های کاهش توزیع بنزین

دیدارنیوز ـ چند روز پیش بود که خبری مربوط به کمبود بنزین و تعطیلی برخی از جایگاه‌های سوخت بنزین در استان گیلان مطرح شد و کوروش بالادست، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در این زمینه با رد اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های گیلان مبنی بر اعتراض رانندگان فعال در بخش حمل و نقل بنزین، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و ما هیچگونه مشکلی در این زمینه نداریم.

او افزود: در فضای مجازی دیدم که برخی ادعا کردند که بنزین گران می‌شود که چنین چیزی نیز صحت ندارد، زیرا ما نه اعتصاب داریم و نه گرانی!

روز گذشته نیز خبری مبنی بر این که همایون صالحی، رییس کانون جایگاه‌داران سوخت، با مشکل رو‌به‌رو شدن ناوگان حمل و نقل را دلیل کمبود بنزین عنوان کرد، در فضای مجازی منتشر شد که فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگویی ضمن تکذیب این خبر بیان کرد: هیچ مشکلی در میزان تولید، ذخیره سازی، تامین و توزیع بنزین در سراسر کشور وجود ندارد.

او تاکید کرد: ناوگان حمل ونقل جاده‌ای و پیمانکارن مربوطه، همکاری، تعامل و همراهی کامل در توزیع و عرضه سوخت با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دارند. از هموطنان درخواست می‌شود به شایعات توجه نکرده و از تجمع در جایگاه‌های عرضه سوخت بپرهیزند.

با این حال یکی از منابع آگاه از وزارت نفت نیز در این زمینه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اینطور اظهار کرد که وزیر نفت به دلیل اعتراضات چند روز اخیر کارکنان صنعت نفت در نقاط مختلف کشور، اجازه انتشار هیچگونه خبری را در این زمینه بدون تایید خود نمی‌دهد!

کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت، درباره تامین سوخت مورد نیاز مردم در فصل تابستان، اعلام کرد: هیچ مشکلی برای تامین فرآورده‌های نفتی و بنزین در کشور وجود ندارد.

او افزود: با توجه به برنامه‌ریزی، مجموعه اقدامات در حال انجام بدون وقفه و شبانه‌روزی مجموعه عوامل در زنجیره تولید، انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت‌های پالایشی، خطوط لوله و مخابرات نفت، ستاد شرکت ملی پخش و مناطق عملیاتی ۳۷ گانه آن، خوشبختانه مشکلی برای تامین فرآورده‌های نفتی و بنزین کشور وجود ندارد.

ویس کرمی تصریح کرد: همچنین همکاری، تعامل و همراهی مطلوب تمامی عوامل در بخش‌های انتقال جاده‌ای و توزیع سوخت همچون شرکت‌ها، پیمانگاران و رانندگان سختکوش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سوخت و مالکان و بهره‌برداران و عوامل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و امعان نظر به میزان ذخائر استراتژیک و تراز مثبت تولید فرآورده‌های نفتی نسبت به مصارف آن و نیز وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل مناسب در زمینه انتقال سوخت به وسیه خطوط لوله، هیچ مشکلی برای تامین سوخت در سراسر کشور وجود ندارد.

تایید و تکذیب‌ها در حالی است که مشاهدات میدانی نشان می‌دهد در برخی مناطق جایگاه‌های سوخت تعطیل شده اند و صف جایگاه‌های سوخت کلان‌شهر‌ها طولانی‌تر شده است.

برچسب ها: بنزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی