تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اینیستا: امباپه بیشتر به درد بارسا می‌خورد تا هالند

آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که جذب کیلیان امباپه، ستاره PSG، باید اولویت بارسا باشد و نه جذب ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند.

کد خبر: ۹۸۰۸۶
۱۷:۳۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

اینیستا

دیدارنیوز - آندرس اینیستا معتقد است که کیلیان امباپه بهتر در باشگاه بارسلونا جا می‌افتد و بیشتر به درد این باشگاه می‌خورد تا ارلینگ هالند. این دو مهاجم جوان پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در آستانه انتقالی با رقمی نجومی به تیم‌هایی بزرگ هستند.

در طول پنجره نقل و انتقالات فعلی غول‌های لالیگا از نظر بودجه در تنگنا هستند، اما این موضوع از گمانه‌زنی در مورد اهداف احتمالی این باشگاه‌ها جلوگیری نمی‌کند.

امباپه هنوز قرارداد خود با PSG را تمدید نکرده و نامش مدت‌ها است که در ارتباط با غول‌های اسپانیایی شنیده می‌شود. از سوی دیگر هالند نیز در سن ۲۰ سالگی یکی از پدیده‌ای بسیار محبوب جهان فوتبال و بازار نقل و انتقالات است.

اینیستا در پاسخ به این سوال که دوست دارد کدام یک از این دو ستاره جهان فوتبال را در کاتالونیا ببیند، گفت: "شاید امباپه به خاطر شخصیتی که دارد بهتر از هالند در بارسا جا بیفتد.

هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند که نامشان بر سر زبان همه هست. خواهیم دید که آیا به بازی در تیم‌های فعلی شان ادامه خواهند داد یا در تابستان جا به جا می‌شوند. "

بارسا در حال حاضر برای یک استعداد تهاجمی دیگر در ترکیبش جای زیادی ندارد.

انتظار می‌رود که لیونل مسی به زودی قراردادش را تمدید کند و آنتوان گریزمان و عثمان دمبله نیز به طور مرتب در ترکیب بلوگرانا به میدان رفته اند. در این تابستان به ستاره‌های تهاجمی بارسا سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای هم اضافه شده اند و نام تعدادی بازیکن بازی‌ساز آینده دار نیز در لیست خرید رونالد کومان وجود دارد.

آنسو فاتی نیز از مصدومیت رهایی خواهد یافت و انتظارات زیادی نیز از این ستاره جوان کاتالان‌ها می‌رود.

اینیستا که یکی از طرفداران پدری، ستاره ۱۸ ساله بارسا و تیم ملی اسپانیا است، افزود: "مهمترین چیز درباره پدری این است که او پدری است! او بازیکنی است که من خیلی دوستش دارم. او هنوز بچه است و باید به رشد و یادگیری ادامه دهد.

وقتی بازی کردن او را می‌بینم، بازیکنی را می‌بینم که در زمین بازی اوقات خوبی را می‌گذراند. او تمرکز بسیار زیادی دارد. "

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی